• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 1 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 128793
+
-

نکته بازی/نگران هند بودید، اما...


شبیخون کرونا به اردوگاه النصر باعث شد 9عضو این تیم پیش از دیدار با فولاد در لیگ قهرمانان آسیا مبتلا شوند و مشکلات جدی برای نماینده عربستان به‌وجود بیاید. النصر میزبان این گروه هم هست و حالا خودش تا خرخره گرفتار شده. همه اینها در حالی است که پرسپولیسی‌ها نگران ابتلای بازیکنانشان در هندوستان بودند، اما فعلا تمامی تیم‌های حاضر در آن گروه صددرصد سالم هستند. در عوض اما در عربستان با آن همه امکانات، النصری‌ها به‌صورت دسته‌جمعی کرونا گرفته‌اند. پارسال هم الهلال عربستان در قطر با مشکل ابتلای گسترده بازیکنانش به کرونا مواجه شد و نهایتا کنفدراسیون فوتبال آسیا این تیم را کنار گذاشت. این است که از روی ظاهر نمی‌شود قضاوت کرد. حالا مدام بگویید هندوستان حباب امنیتی ندارد.

اسم تیم بعدی سردار
مهدی طارمی که خیلی با سردار آزمون صمیمی است، پای جدیدترین پست اینستاگرامی این بازیکن کامنت گذاشته و نوشته: «امیدوارم به یک تیم بزرگ‌تر بروی.» 10سال است همه امیدوارند این اتفاق رخ بدهد، اما هنوز نشده. حالا شاید سردار به حرف رفیق فابریکش گوش کرد و بالاخره دل از روسیه کند. معمولا اینطوری است که نزدیکی‌های تابستان گزینه‌های تیم جدید آزمون با بایرن‌مونیخ، میلان و لیورپول شروع می‌شود، با والنسیا و رم و لاتزیو ادامه می‌یابد و نهایتا منجر به حضور او در یک تیم دیگر روسی می‌شود. الان همه می‌گویند او به‌سویا خواهد پیوست، اما خیلی تعجب نکنید اگر یک روز از خواب بیدار شدید و با چک کردن نخستین سایت ورزشی چنین خبری دیدید: «سردار آزمون به روبین‌کازان بازگشت.» حالا از ما گفتن بود.

گاهی با 2فینال هم نمی‌شود
استقلالی‌ها از آغاز موفق‌شان در لیگ قهرمانان آسیا خیلی سر ذوق آمده‌اند؛ آنقدر که از همین حالا بحث قهرمانی و کسب ستاره سوم را پیش کشیده‌اند. از آن طرف هم پرسپولیسی‌ها با ضرب‌المثل «شب دراز است و قلندر بیدار» به این موضوع واکنش نشان می‌دهند و می‌گویند استقلال هنوز به زمین سفت نرسیده است. این وسط علی شجاعی هم خیلی شیک و مجلسی به حریف سنتی طعنه زده و گفته: «تجربه به ما نشان می‌دهد با 2 تا برد نمی‌شود خواب ستاره دید.» خب البته خوشحال‌تر می‌شویم اگر بازیکنان گرامی روی کار خودشان تمرکز داشته باشند و وارد این قبیل کل‌کل‌ها نشوند. به هر تقدیر اما حالا که شجاعی سر شوخی را باز کرده بد نیست به او یادآوری کنیم پرسپولیس با 2 فینال هم نتوانست خواب ستاره ببیند.اینطور نیست؟

این خبر را به اشتراک بگذارید