• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 30 فروردین 1400
کد مطلب : 128615
+
-

با مردم/ جهادکشاورزی بجنورد امکانات کافی برای مبارزه با آفات نمی‌دهد


اداره جهادکشاورزی بجنورد از حمایت از کشاورزان برای مبارزه با آفات سخن می‌گوید اما در عمل همه‌‌چیز به‌عهده خود کشاورز است و این حمایت فقط لسانی است. درحالی‌که اگر اکنون مبارزه اصولی با آفت سن گندم نشود محصول تولیدی ما به درد نان و نانوایی نخواهد خورد.
حیدری از بجنورد خراسان شمالی

    مدارس غیرانتفاعی به مصوبه تعطیلی مدارس بی‌توجهند
مدرسه غیرانتفاعی پسرم به مصوبه تعطیلی مدارس بی‌توجه است و به هر بهانه‌ای پسرم را در این شرایط سیاه کرونایی به مدرسه می‌کشاند که واقعا برای ما نگران‌کننده است. وقتی هم اعتراض می‌کنیم می‌گویند اگر به مدرسه نیایند غیبت منظور می‌شود. خود ما هم نگران سلامت فرزندانمان هستیم اما وقتی همه بچه‌ها آموزش آنلاین دارند، توقع این است که مدارس غیرانتفاعی نیز اینگونه باشند.
هاشمی از تهران 

     یارانه کمک معیشتی کمتر از رقم اعلامی واریز شد
یارانه کمک معیشتی که اول‌ماه رمضان به‌حساب سرپرستان خانوار واریز شد کمتر از مبلغ اعلامی برای هر خانوار است. این رقم برای هر فرد بین 38تا 40هزار تومان بود که کمتر از رقم وعده داده شده است.
جوشقانی از قم

   گرانی نان عاقلانه و عادلانه نیست
آیا گران شدن نان قانونی است. سنگک 2هزار تومانی را به 3هزار تومان از نانوایی دولتی خریدم. این روند اگر درست باشد عاقلانه و عادلانه نیست.
درودی از تهران

    هزینه خدمات بانکی براساس تعداد پیامک ارسالی باشد
امروزه اکثر افراد چندین کارت بانکی دارند و هر سال از هر کدام 10تا ۱۵ هزار تومان هزینه پیامک بانکی کسر می‌شود، درصورتی‌که برخی کارت‌ها زیر 10پیامک هم نمی‌گیرند. می‌توان به جای گرفتن یک مبلغ ثابت از همه، تعداد پیامک هر نفر را در قیمت هر پیامک مثلا ۲۰ تومان ضرب کرد. با این روش هر کسی که پیامک بیشتری دارد هزینه بیشتری می‌پردازد و کسی که تعداد انگشت‌شماری پیامک بانکی دارد مبلغ کمتری خواهد پرداخت و عادلانه‌تر است.
قناعت از کرمان

     مالیات را از کسانی بگیرند که چند خانه دارند
خانه‌ای کلنگی که در اثر تورم قیمتش به بیش از 10میلیارد تومان رسیده است از چه محلی باید مالیات سالانه پرداخت کند؟آیا در توان یک بازنشسته هست؟ آیا نباید مالیات را از کسانی بگیرند که چندین خانه دارند؟ چنانچه 4صفر از پول رایج حذف شود قیمت این خانه چه حالتی پیدا می‌کند؟
پیمان از تهران

    مهاجرت از کبودرآهنگ نگران‌کننده است
شهرستان کبودرآهنگ از بزرگ‌ترین شهرستان‌های استان همدان است که با دارا بودن غار علیصدر و وجود پایگاه نوژه هیچ فکری به حال اشتغال جوانان آن نشده است. هم‌اکنون شهرک‌های صنعتی اورقین و شیرین سو در حد نصب یک تابلوی زنگ زده فعالند و کسی به فکر ساخت آنها و ایجاد کارخانه و کارگاه در آنها نیست تا جوانان این شهرستان و شهرهای اطراف بتوانند با اشتغال در آنها از گرفتاری نجات یابند و به دیگر شهرها مهاجرت نکنند.
صفوت از کبودرآهنگ 

    جلوی هرگونه انحراف در توزیع واکسن را بگیرند
اینکه هر روز خبری از گوشه‌ای برسد که مسئولی به جای پاکبانی واکسن تزریق کرده بسیار شرم‌آور است و واقعا توقع می‌رود که جلوی انحرافات اینگونه گرفته بشود.
یعقوبی از تهران

    خشکسالی هامون ساکنان منطقه را ناامید کرده است
در میان انبوه خبرهای اقتصادی و کرونا کسی به فکر خشکسالی هامون و نابودی مردم و مشاغل منطقه سیستان و بلوچستان نیست. هر روز عده بیشتری از مردم حاشیه هامون مهاجرت می‌کنند و به‌رغم همه وعده‌های مسئولان مبنی بر مذاکره با افغانستان درخصوص حقابه هامون خبری از آب در تالاب هامون نیست.
میرشوکت از زاهدان

   درک نیاز پاکبان‌ها به واکسن کار سختی نیست
با توجه به نوع کار پاکبان‌ها و گردش آنها در محلات و کوچه و خیابان درک ضرورت تزریق به پاکبان‌ها کار سختی نیست و بدیهی است که یک پاکبان چند ده برابر یک مسئول ارشد در معرض ابتلا به انواع بیماری‌ها ازجمله ویروس کروناست. توقع داریم با کسانی که سهمیه پاکبان‌ها را به‌خود اختصاص دادند به‌شدت برخورد شود.
رهی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید