• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
پنج شنبه 30 فروردین 1397
کد مطلب : 12767
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/MJq1
+
-

ریزنویس

   فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران: نرخ‌های جدید بلیت مترو از شنبه (اول اردیبهشت) اعمال می‌شود. بلیت‌های مدت‌دار سه ماهه، شش‌ماهه و یکساله مترو به‌ترتیب با مبالغ ۱۵۰، ۲۵۰ و ۴۵۰ هزار تومان و تخفیف ۲۵ درصدی به فروش خواهد رسید. (مهر)

   محمدباقر اسدی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه 5تهران: بانک اطلاعات تمامی معابر منطقه5 تکمیل و در سیستمGIS  ثبت شد. از این پس می‌توان به راحتی وضعیت خط کشی معابر، محل اجرای پروژه‌ها با نام پیمانکاران براساس تاریخ و تمرکز بر اولویت‌های اجرای عملیات به همراه فیلم و عکس از معابر منطقه را مورد بررسی قرار داد. (شهرنوشت)

   ناصر وهاب زادگان، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق: پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث پایانه جدید شرق به مرز ۹۵درصد رسیده است. تلاش می‌کنیم این پروژه در سال‌جاری به پایان برسد. (مهر)

   حجت‌الله میرزایی، معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران: حدود 55پروژه در نیمه دوم سال 96به پایان رسید و 220پروژه اولویت دار برای سال‌97مشخص شد. درست است که شهرداری باید پروژه‌های جدیدی را شروع کند اما نگاه استراتژیک می‌گوید با وضعیت کنونی جز در موارد بسیار ضروری و حیاتی پروژه جدیدی تعریف و اجرا نشود. (شهرنوشت)

   حسین خانلری، مدیرکل حریم شهر تهران: در ایام نوروز هزار و ۵۵۰ مترمربع رفع خلاف در حریم پایتخت صورت گرفت. بیشترین آمار رفع خلاف در نیمه نخست فروردین به‌ترتیب به مناطق۱۵ و ۱۹ اختصاص دارد. (مهر)

   نصرالله آبادیان، شهردار منطقه 11 تهران: با توجه به تعطیلی کتابفروشی‌ها بعد از ساعت 9شب و شکل‌گیری نوعی‌شب‌مردگی در خیابان انقلاب درنظر داریم طرح مطالعاتی را با عنوان «کتاب‌شبانه» انجام دهیم. (شهرنوشت)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :