• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 19 فروردین 1400
کد مطلب : 127615
+
-

جذابیت غیرمنتظره

بازگشت محمود فکری به لیگ از چیزی که فکر می‌کنید جالب‌تر است

جذابیت غیرمنتظره


 محمود فکری با حضور روی نیمکت نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر بازگشت. او دوران عجیب و پرفشاری را روی نیمکت استقلال تجربه کرد. قطعا خودش اشتباهاتی داشت، اما کم‌لطفی هم در حقش زیاد شد و در مجموع آب خوش از گلوی این مربی پایین نرفت. فکری که بعد از جدایی اجباری از استقلال روزه سکوت گرفته، حالا دست‌کم فرصت دارد از نظر حرفه‌ای بخشی از اعتبارش را برگرداند. بازگشت محمود فکری به لیگ برتر اما جذابیت‌های خاص خودش را دارد و می‌تواند نویدبخش روزهای داغی باشد.

   3 دوئل حساس؛ مخصوصا سومی
اگر فکری تا پایان لیگ بیستم روی نیمکت نفت مسجدسلیمان باقی بماند، 3 بازی تیم او با حریفان بسیار دیدنی و جذاب از کار درخواهد آمد. این مربی همین ابتدای راه، روز دوشنبه آینده باید به مصاف سپاهان برود؛ جایی که پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها دوشادوش هم برای موفقیت فکری و شاگردانش دعا خواهند کرد! اگر او در اصفهان از سپاهان امتیاز بگیرد، بدجوری خوش به حال سرخابی‌ها خواهد شد. 2هفته بعدتر هم نفت مسجدسلیمان در خانه فولاد داربی خوزستان را برگزار می‌کند. این بازی همینطوری هم حساس بود و حالا تقابل فکری و نکونام به جذابیت‌های آن اضافه خواهد کرد. حتما خاطرتان هست که بین این دو مربی در بازی رفت فولاد و استقلال چه گذشت. مهم‌ترین روز فکری روی نیمکت نفت اما در هفته بیست‌وهشتم و در دیدار خانگی با استقلال رقم خواهد خورد. احتمالا آن زمان نفت برای بقا محتاج پیروزی است و استقلال برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیایی به هر 3 امتیاز نیاز دارد. فارغ از معادلات جدولی اما این دیدار حکم تقابل فکری با فرهاد مجیدی و نیز بازیکنانی را خواهد داشت که شاید با همه وجود برای محمود نجنگیدند. بی‌گمان آن مسابقه در فاصله 2 هفته به پایان فصل بسیار کلیدی و مهیج خواهد بود. نفت مسجدسلیمان البته بازی‌اش با پرسپولیس در دور برگشت را برگزار کرده؛ بنابراین محمود فکری تقابلی با یحیی گل‌محمدی نخواهد داشت.

   جنگ بقا با نساجی
غیر از اینها اما دست روزگار حوادث را طوری رقم زد که محمود فکری در مقطع پایانی فصل وارد یک جنگ تمام عیار با نساجی شود. حتما خاطرتان هست که فکری پیش از شروع لیگ بیستم تحت قرارداد نساجی بود، اما بعد از دریافت پیشنهاد استقلال به بدترین شکل ممکن این تیم را رها کرد و هدایت آبی‌پوشان را برعهده گرفت. بین طرفین یک جدال لفظی طولانی هم شکل گرفت؛ طوری که حتی شیشه ماشین فکری را شکستند و پرچم نساجی را روی آن زدند. حالا اما هدف محمود نگه داشتن نفت مسجدسلیمان در لیگ است و یکی از رقبای فانوس به‌دست او در این مسیر، نساجی خواهد بود. نفت فعلا 20امتیاز دارد و روی پله دوازدهم قرار گرفته، اما نساجی با 16امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد. اگر سقوط ماشین‌سازی تبریز را قطعی بدانیم، سقوط‌کننده دوم احتمالا از بین این دو تیم یا سایپا و ذوب‌آهن معرفی خواهد شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید