• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 15 فروردین 1400
کد مطلب : 127216
+
-

شانزدهمین دستگیری در پرونده جوان موبایل قاپ

شانزدهمین دستگیری در پرونده جوان موبایل قاپ


سارق سابقه‌دار که تا پیش از این 15بار به اتهام سرقت از سوی پلیس پایتخت دستگیر شده و به زندان افتاده بود، برای شانزدهمین‌بار دستگیر‌شد.
به گزارش همشهری، اواخر سال گذشته پرونده‌ای در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که از موبایل قاپی در خیابان ستارخان حکایت داشت. شاکی پرونده می‌گفت که روز حادثه در حال عبور از خیابان بوده که 2جوان موتورسوار به او حمله کرده و موبایل گران‌قیمت وی را سرقت و پا به فرار گذاشته‌اند. از آنجایی که در نزدیکی محل سرقت دوربین‌های مداربسته وجود داشت، مأموران به بررسی تصاویر دوربین‌ها پرداختند و تصویری از سارقان به‌دست آوردند. خیلی زود معلوم شد که یکی از آنها مجرمی سابقه‌دار است که پیش از این نیز بارها به اتهام سرقت دستگیر و زندانی شده است.
بررسی پرونده این مرد جوان نشان می‌داد که او تا‌کنون 15بار به اتهام سرقت موبایل و موتورسیکلت دستگیر شده و به تازگی از زندان آزاد شده است. محل تردد این مرد شناسایی شد و ماموران موفق شدند او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند. به‌گفته سرهنگ بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران، متهم در بازجویی‌ها به 12فقره موبایل قاپی اعتراف کرد و مدعی شد که همراه همدستش راهی خیابان‌ها می‌شدند و با شناسایی افرادی که موبایل گران‌قیمت داشتند و با آن در حال صحبت بودند به سمتشان هجوم برده و موبایل آنها را سرقت می‌کردند. با دستگیری این مرد، تحقیقات برای بازداشت همدست او ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید