• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 29 فروردین 1397
کد مطلب : 12705
+
-

«این وبلاگ واگذار می‌شود» در آمازون

ادبیات
«این وبلاگ واگذار می‌شود» در آمازون

کنستانتین بابروف کتاب «این وبلاگ واگذار می‌شود» اثر فرهاد حسن‌زاده را به زبان انگلیسی ترجمه کرده و کتاب حسن‌زاده برای فروش روی سایت آمازون قرار گرفته است.

به گزارش همشهری، «این وبلاگ واگذار می‌شود» رمانی است با موضوعی اجتماعی که طراحی صفحات آن مانند وبلاگ دارای پست‌های گوناگون با تاریخ‌های متفاوت و کامنت است. این رمان در سال 1392از سوی نشر افق منتشر شد.

فرهاد حسن زاده،  جزو 5نامزد نهایی جایزه هانس کریستین اندرسن 2018و از اعضای هیأت مؤسس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان،  متولد فروردین‌ماه ۱۳۴۱ در آبادان است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرده و در کنار همکاری با مطبوعات کودک و نوجوان (سروش نوجوان،  سروش کودک،  آفتابگردان،  کیهان بچه‌ها و...) به شکل جدی وارد عرصه ادبیات کودک و نوجوان شده است.

 وی تا‌کنون بیش از ٥٠ عنوان کتاب در زمینه‌های گوناگون چون رمان،  افسانه،  داستان کوتاه،  داستان بلند،  فانتزی،  طنز و زندگینامه به بازار نشر ارائه داده که بیشتر این آثار در حوزه کودک و نوجوان بوده است. وی همچنین مسئولیت بخش ادبی تحریریه نشریه «دوچرخه» (ضمیمه روزنامه همشهری ویژه نوجوانان) را بر عهده دارد.

از جمله آثار وی می‌توان به ماشو در مه (رمان نوجوان)،  روزنامه سقفی هم‌شاگردی (مجموعه طنز برای نوجوانان)،  عشق و آینه (مجموعه داستان)،  همان لنگه کفش بنفش (داستان کودک)،  بندرختی که برای خودش دل داشت (داستانک)،  لبخندهای کشمشی یک خانواده خوشبخت (مجموعه داستان) و خنده به شرط قلقلک (شعر طنز برای نوجوانان) اشاره کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید