• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 25 اسفند 1399
کد مطلب : 126769
+
-

نکته بازی / اگر می‌خواستند برگردد...



جناب حمید شاه‌آبادی، معاون جدید سیما نشست خبری گذاشته و آنجا از او پرسیده‌اند برنامه 90 روی آنتن برمی‌گردد یا نه؟ استاد هم کلی مقدمه‌چینی کرده و با تکنیک پایان باز، سؤال را پیچانده است. یعنی از این طرف گفته 90 خوب و موفق بود، از آن طرف هم گفته انتخاب مجری و تصمیم‌گیری در این زمینه با مدیران شبکه است؛ یعنی هیچی به هیچی. صد البته خود پرسش‌کننده اینها را بهتر می‌داند اما خواستیم عرض کنیم اگر قرار به بازگرداندن 90 بود که اصلا تعطیلش نمی‌کردند. الان 2 سال است تب و تاب دوشنبه‌ها خوابیده و مرغوب‌ترین مسابقات فوتبال با بدترین گزارش‌ها روی آنتن می‌رود. یعنی خودشان نمی‌بینند؟ خودشان نمی‌دانند؟ از همه‌‌چیز خبر دارند، اما عادل فردوسی‌پور همچنان به جرم در مدار نبودن باید بیرون بماند.

این بار رونالدینیویی عمل نکرد

احسان حاج‌صفی بعد از جدایی از تراکتور، به سپاهان پیوست. او پیش‌تر برای حضور دوباره در تیم سابقش ابراز تمایل کرده بود، با این حال خلق و خوی احسان طوری است که تا کاری را انجام ندهد آدم مطمئن نمی‌شود. مثلا او قبلا هم گفته بود در ایران فقط برای سپاهان بازی می‌کند اما ناگهان سر از تراکتور زنوزی درآورد. البته مدیون هستید اگر فکر کنید پای مسائل مالی وسط بوده! بعد هم پست حمایت جلال حسینی از علی کریمی را لایک کرد اما مشخص شد رأی خودش را در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال به آجورلو داده است. خلاصه بعید نبود این بار هم بعد از خروج از تبریز، وسط راه بپیچد و مثلا به سیرجان برود اما حاج‌صفی استثنائا رونالدینیویی عمل نکرد و واقعا سپاهانی شد.


تبریزی به درد آن سبک نمی‌خورد؟

در شرایطی که جذب آرمان رمضانی با انتقادات زیادی حتی بین هواداران خود استقلال همراه شده، کادر فنی آبی‌ها خیلی قوی و مصمم از این انتخاب دفاع می‌کند. هم آنالیزور تیم و هم فراز کمالوند از مردم خواسته‌اند به این انتخاب اعتماد کنند. آنها می‌گویند رمضانی را برای سبک خاصی از بازی جذب کرده‌اند. احتمالا منظور این دوستان از سبک خاص، همان استفاده از توپ‌های هوایی است؛ هرچند رمضانی قبلا در این سبک هم چیز خاصی نشان نداده است. به هر حال سلیقه استقلالی‌ها این است و ما حرفی نداریم؛ فقط خواستیم عرض کنیم به این منظور، آیا حفظ مرتضی تبریزی کار منطقی‌تری به‌نظر نمی‌رسید؟ بالاخره او هم بلندزن است و تازه روی زمین هم چیزهایی دارد. به علاوه این همه حاشیه هم درست نمی‌شد. باز خود دانید.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :