• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 25 اسفند 1399
کد مطلب : 126761
+
-

دانشگر و باقری در لیست مازاد استقلال

شهرخودرو برای رضایتنامه قاسمی‌نژاد 5میلیارد می‌خواهد اما استقلال امیدوار است او را با فرشید باقری معاوضه کند

دانشگر و باقری در لیست مازاد استقلال


 امیرحسین اعظمی ـ خبر‌نگار

درحالی‌که زمان زیادی تا پایان نقل و انتقالات نیم‌فصل باقی نمانده فرهاد مجیدی دنبال ایجاد آخرین اصلاحات در تیمش است. استقلال تا به امروز 3بازیکن جدید را به خدمت گرفته و لیست این تیم پر شده است، به همین دلیل آبی‌ها باید چند بازیکن را کنار بگذارند تا نفرات مورد نظر مجیدی به تیم اضافه شوند. عرفان گل‌محمدی و سعید مهری بازیکنانی بودند که در زمان مربیگری محمود فکری به لیست استقلال اضافه شدند و آرمان رمضانی هم روز شنبه به‌عنوان نخستین خرید مجیدی به استقلال اضافه شد، خرید عجیبی که با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود. حالا انتظار می‌رود تا قبل از اتمام فصل نقل ‌و انتقالات، چند جابه‌جایی دیگر نیز در استقلال صورت پذیرد. از آنجایی که فهرست بازیکنان استقلال پر شده است، مدیران این تیم قصد دارند براساس تصمیم مجیدی چند بازیکن را از لیست کنار بگذارند. بر همین اساس رضا آذری هافبک جوان و 23ساله استقلال برای اینکه فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد، راهی ماشین‌سازی شد. البته آذری آخرین جداشده استقلال نیست و آبی‌پوشان دو سه بازیکن دیگر را هم کنار خواهند گذاشت.

 جدایی قطعی دانشگر و باقری
محمد دانشگر مدافع میانی و پرحاشیه استقلال یکی از نفراتی است که قطعا از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد. فرهاد مجیدی بعد از بازی با پیکان این بازیکن را کنار گذاشت و دیگر تمایلی برای بازگشت دانشگر ندارد. این بازیکن چند پیشنهاد دارد ولی باشگاه استقلال هم در این فکر است که با واگذاری دانشگر سود مالی به‌دست آورده یا او را با بازیکنی معاوضه کند. دیروز هم شایعاتی درخصوص احتمال حضور دانشگر در پرسپولیس و گل‌گهر مطرح شد ولی مسئله مهم این است که ماجرای او و استقلال به پایان خط رسیده و به‌زودی شاهد جدایی رسمی دانشگر از این تیم خواهیم بود. فرشید باقری هافبک دفاعی استقلال هم دیگر بازیکنی است که در لیست مازاد مجیدی قرار گرفته است. در یکی دو سال گذشته بارها بحث جدایی باقری از استقلال مطرح شد ولی حالا به‌نظر می‌رسد که این اتفاق در حال نهایی شدن است. فرهاد مجیدی با وجود بازیکنانی مثل مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند و سعید مهری تمایلی برای حفظ باقری ندارد و این بازیکن هم از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد. باقری و دانشگر در تمرین دیروز استقلال هم حضور نداشتند. گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی هر دوی این بازیکنان را می‌خواهد و البته درباره فرشید باقری صحبت از رفتن او به شهرخودرو در ازای بخشی از رضایتنامه قاسمی‌ن‍ژاد هم هست.

   سنگ بزرگ جلوی پای استقلال
استقلال که روز شنبه در خط حمله خریدی عجیب و پرانتقاد انجام داد، همچنان به شکل جدی درصدد جذب امین قاسمی‌نژاد است. یکی از مسئولان باشگاه به خبرنگار همشهری خبر داد که آنها در مورد مبلغ و مدت قرارداد با شخص این بازیکن به توافق رسیده‌اند ولی مسئله مهم مشکلاتی است که برای گرفتن رضایتنامه این بازیکن ایجاد شده است. باشگاه استقلال با فرهاد حمیداوی به توافق رسیده بود تا با پرداخت مبلغ 2.5میلیارد تومان رضایتنامه قاسمی‌نژاد را بگیرد ولی با توجه به انتقال امتیاز باشگاه شهرخودرو(پدیده)، حالا مسئولان اداره ورزش و جوانان مشهد تصمیم‌گیرنده هستند و در مدیریت باشگاه هم تغییراتی صورت گرفته است. مسئولان جدید پدیده برای صدور رضایتنامه قاسمی‌نژاد مبلغ 5میلیارد تومان از استقلال خواسته‌اند و این درخواست، سنگ بزرگی است که جلوی پای استقلال انداخته‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید