• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 29 فروردین 1397
کد مطلب : 12658
+
-

کافه مجلس

   نشست قوای سه‌گانه در مجلس

اکبر رنجبرزاده، عضو هیأت رئیسه مجلس از نشست قوای سه‌گانه برای بحث درباره چالش‌های کشور خبر داده و گفته است این نشست دو ساعته قرار است ساعت 16:30تا 18:30دقیقه روز یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه در محل صحن شورای اسلامی با حضور رؤسای قوا و معاونان آنها و همچنین نمایندگان مجلس برگزار شود. به گزارش فارس، رنجبرزاده خاطرنشان کرد: در این نشست که بدون حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار می‌شود، ابتدا نمایندگان 3فراکسیون مجلس امید، مستقلان ولایی و نمایندگان ولایی هر کدام به‌مدت 15دقیقه پیرامون مسائل مختلف صحبت خواهند کرد و سپس معاونان رؤسای قوا (اسحاق جهانگیری، مسعود پزشکیان و حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای) هر کدام به‌مدت 10دقیقه سخنرانی خواهند کرد و بخش پایانی جلسه، سخنرانی 15دقیقه‌ای هر یک از سران قوا خواهد بود.

  حمایت روسای 3فراکسیون از تشکیل کمیسیون فضای مجازی

علیرضا رحیمی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از درخواست تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی با امضای روسای 3فراکسیون امید، ولایی و مستقلان ولایی و تقدیم این درخواست به هیأت رئیسه مجلس خبر داد.

  خاوری با حمایت رئیس‌جمهور وقت فرار کرد

ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد و تیران گفت: انتظار عمومی این است که حتی اگر سعید مرتضوی در خارج از کشور حضور دارد، بازگردد و به تحمل مجازات تعیین شده، تن بدهد. این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با یادآوری فرار خاوری بیان کرد: محمود خاوری اصلا کارش به دادگاه نرسید و وثیقه نسپرد، بلکه رئیس‌جمهور وقت حمایت‌های بیجایی کرد و فراری شد.

  نامه به روحانی و لاریجانی

زهرا سعیدی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با فارس از ارسال نامه کمیسیون متبوعش به علی لاریجانی، رئیس مجلس و حسن روحانی، رئیس‌جمهور به سبب عدم‌همکاری بانک مرکزی و عدم‌ارائه برنامه جامع ساماندهی بازار ارز خبر داد.

  پایداری‌ها به‌دنبال سؤال جدید از رئیس‌جمهور

سید‌محمدجواد ابطحی، نماینده منتسب به جبهه پایداری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، اظهارداشت: به‌تازگی جمعی از نمایندگان مجلس سؤال از رئیس‌جمهور درباره عدم‌اجرای برنامه ششم توسعه تهیه کرده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید