• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 29 فروردین 1397
کد مطلب : 12633
+
-

فرار مرگبار سارق در بزرگراه

فرار مرگبار سارق در بزرگراه

سارق سابقه‌دار هنگام فرار از دست پلیس یک عابر پیاده را زیر گرفت اما در نهایت از روی پل سقوط کرد و جانش را از دست داد.
به گزارش همشهری، این حادثه بامداد دیروز در پایتخت رخ داد. ماجرا از این قرار بود که تیم گشت پلیس آگاهی تهران حدود ساعت 30دقیقه بامداد دیروز حوالی میدان شوش به یک خودروی پراید مشکوک شد. بررسی شماره پلاک خودرو نشان می‌داد که مسروقه است و دستور توقیف آن صادر شده.

 مأموران به راننده دستور ایست دادند اما او پایش را روی پدال گاز گذاشت و تلاش کرد از دست مأموران فرار کند. تیم گشت پلیس به تعقیب این خودرو پرداخت اما راننده به شلیک‌های هوایی مأموران هم توجهی نکرد و همچنان قصد داشت با سرعت زیاد از دست آنها فرار کند. خودروی پراید به سمت بزرگراه امام‌علی در حال فرار بود که در تقاطع خیابان فداییان اسلام و بزرگراه آزادگان، زن جوانی قصد عبور از خیابان را داشت و راننده بی‌آنکه ترمز کند او را زیر گرفت و به فرار ادامه داد. واحد گشت ماجرا را به مرکز مخابره کرد و تیمی از امدادگران اورژانس برای انتقال زن جوان به بیمارستان راهی محل حادثه شدند و عملیات تعقیب مجرم فراری ادامه یافت. دقایقی بعد خودروی مسروقه وارد بزرگراه امام‌علی شد و مأموران تلاش کردند با شلیک گلوله آن را متوقف کنند تا اینکه کنترل ماشین از دست راننده خارج شد و پراید مسروقه پس از برخورد با جدول کنار بزرگراه متوقف شد. جوان راننده اما پس از پیاده شدن از ماشین با پای پیاده به فرار ادامه داد و لحظاتی بعد از حفاظ فلزی کنار بزرگراه بالا رفت و در یک لحظه به‌علت از دست دادن تعادل به پایین سقوط کرد. وقتی مأموران و تیم‌ اورژانس بالای سر او حاضر شدند معلوم شد که وی بر اثر شدت جراحات وارده جانش را از دست داده و در این شرایط ماجرا به قاضی جنایی گزارش شد.

به گفته سرهنگ سعدالله گزافی، معاون عملیات پلیس آگاهی تهران در بررسی‌های انجام شده هویت راننده شناسایی و مشخص شد که وی یکی از مجرمان سابقه‌دار است و با انتقال جسد او به پزشکی قانونی تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید