• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 12 اسفند 1399
کد مطلب : 125728
+
-

9میلیون دلار کمک هزینه به دانشجو‌ها

دانشگاه «تورنتو» اعلام کرد که در راستای پشتیبانی از دانشجویان در دوران پاندمی «کووید-۱۹»، به آنها کمک مالی پرداخت می‌کند. این در حالی است که از‌ماه مارس سال گذشته تا به حال حدود 9میلیون دلار کمک‌هزینه اضطراری به بیش از 6هزار و 800دانشجوی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه اعطا شده است.
به گزارش ایندیااجوکیشن دایری، این پول برای کمک به دانشجویانی است که در دوران کرونا با چالش‌های اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند. این کمک مالی که به مبلغ بین ۵۰۰ تا ۲ هزار دلار به ازای هر دانشجو تعیین شده، برای تامین هزینه‌های اساسی دانشجویان از جمله هزینه اینترنت آنها برنامه‌ریزی شده است. «میکا استیکل» (Micah Stickel) معاون امور دانشجویی دانشگاه تورنتو گفت: شیوع کروناویروس بسیاری از دانشجویان جهان را تحت‌تأثیر قرار داده است. «صندوق کووید-۱۹» دانشگاه در کنار صندوق دانشجویان به دانشجویان کمک می‌کند که در پایان ترم با کمبودهای مالی مواجه نباشند.
استیکل افزود: دانشگاه ما متعهد است در این دوره دشوار از دانشجویان حمایت کند. این پاندمی بسیار طولانی‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شد. از همان ابتدا تمرکز واقعی دانشگاه روی حمایت از دانشجویان به بهترین شکل ممکن بود تا بتوانند به اهداف علمی خود دست پیدا کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید