• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 11 اسفند 1399
کد مطلب : 125652
+
-

دیدار شهردار با مدیران باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال

حناچی: رویکرد شهرداری در واگذاری ورزشگاه‌ها فرهنگی است

شهردار
دیدار شهردار با مدیران باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال


شهردار تهران با بیان اینکه نگاه شهرداری به موضوع واگذاری ورزشگاه به 2تیم استقلال و پرسپولیس فرهنگی است، گفت: البته ما از 2تیم برای نگهداری ورزشگاه‌ها و عدم‌فروش آنها تضمین می‌خواهیم.
به گزارش پایگاه خبری شهر، پیروز حناچی درباره انتقال اسناد مالکیت 2ورزشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این دو ورزشگاه عملا در اختیار شماست، اما انتقال اسناد نیاز به توافقاتی با وزارت ورزش دارد که در حال انجام آن هستیم. در عین حال شهرداری تهران تمام تلاش خود را می‌کند که فرایند انتقال به انتها برسد و هرچه زودتر مشکل حل شود. او درباره اضافه‌کردن زمین به یکی از ورزشگاه‌هایی که قرار است به 2باشگاه داده شود، گفت: باید قدم به قدم جلو برویم تا کار پیش برود.  نگاه شهرداری در انتقال ورزشگاه‌ها به این دو باشگاه کاملا فرهنگی است و به‌دنبال حل مشکلات آنها هستیم. البته هر دو تیم باید تضمین بدهند که درصورت انتقال سند این املاک، قصد فروش آن را نخواهند داشت. در ادامه این جلسه «احمد مددی» مدیرعامل باشگاه استقلال بر نقش شهرداری در تقویت 2باشگاه تأکید کرد و گفت: همه‌‌چیز مهیا‌ست که یک اتفاق مبارک برای 2تیم پرسپولیس و استقلال بیفتد و دوست داریم این اتفاق در دوره آقای حناچی باشد.
«جعفر سمیعی» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز با بیان اینکه این دو تیم متعلق به تهران هستند و انتظار این است که شهرداری تهران از آنها حمایت کند، گفت: حتی در گذشته شهرداری تهران یکی از حامیان مالی این دو تیم بود و ما هم انتظار داریم که نقش اصلی شهرداری بیشتر شود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید