• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 6 اسفند 1399
کد مطلب : 125347
+
-

عوارض تردد آزادراه گرمدره بی‌سر و صدا افزایش یافت

عوارض تردد در آزادراه گرمدره قبلاً 4هزارتومان بود که خیلی بی‌سر و صدا به 6هزارتومان رسید و معلوم نیست این روال افزایش قیمت تردد در آزادراه‌ها تا کی ادامه خواهد داشت.
فاطمی از تهران 
 
   همه سرمایه‌مان را در بورس باختیم
به تشویق دولت و مسئولان وارد بورس شدیم و همه زندگی‌مان را باختیم. وقتی گزارشگران به روستای ما آمدند و اسم روستایمان را به مال استریت تغییر دادند بیشتر تشویق شدیم و هر کسی هر چه داشت فروخت و وارد بورس کرد اما این روزها اهالی روستای ما نه کشاورزی و دامداری دارند و نه از سود و اصل پول‌شان در بورس خبری است. چه‌کسی پاسخگوی امثال ماست که به وعده‌های مسئولان و تشویق آنها برای ورود به بورس دل سپردیم و اکنون حتی دامی نداریم که نانمان را از آن درآوریم یا زمینی که در آن کشاورزی کنیم.
مولایی از روستای مال‌ملا کهگیلویه و بویراحمد
 
  تاریکی خیابان شیری در شهرری
روشنایی خیایان شهید مهدی شیری در کوی ۱۳ آبان شهرری اصلا مناسب این معبر نبوده و در حد تاریکی است. در این معبر عموما از لامپ‌های قدیمی در تیرهای چراغ برق استفاده شده که باعث عدم‌تامین روشنایی و ایجاد مشکل تردد برای عابران شده است.
منانی از شهرری
 
  بلندگوها آرامش مردم شهرقدس را گرفته‌اند
جز در مورد پخش اذان که آرامش‌بخش و مقدس است واقعا روا نیست بلندگوها دائم در حال پخش صدا و ایجاد مزاحمت برای شهروندان باشند حالا چه در قالب شادی و غم و چه در قالب ختم درگذشتگان و چه در قالب دوره‌گردها و دستفروشان. لطفا مردم و مسئولان توجه کنند.
موسوی از شهر قدس
 
  ارگان‌ها در پیگیری حقوق مالباختگان همسو عمل نمی‌کنند
قوه‌قضاییه و بانک مرکزی در پیگیری حقوق مالباختگان یکپارچه و همسو عمل نمی‌کنند که اگر یکپارچه عمل کنند کسی که کلاهبردار است نمی‌تواند تراکنش داشته باشد و مسائلی از این دست. این عدم‌تعامل ناشی از چیست و چرا پیگیری شکایات به‌صورت آنلاین صورت نمی‌گیرد؟
رسولی از مشهد 
 
  صدای وانت‌های دوره‌گرد آرامش را از تهرانسر گرفته است 
گویا هیچ سازمانی مسئول برخورد با دوره‌گردهایی که با بلندگو به ایجاد سرو صدا و مزاحمت می‌پردازند، نیست. در تهرانسر از ساعات ابتدایی روز (‌حتی روزهای تعطیل) وانت‌های دوره‌گرد سر و صدا می‌کنند تا ساعات پایانی شب. واقعا آسایش شهروندان سلب شده‌است.
حسین‌پور از تهرانسر

  بندرترکمن فاقد زیرساخت‌های گردشگری است
درحالی‌که بندرترکمن از دیرباز می‌توانسته یکی از قطب‌های گردشگری کشور باشد تاکنون از پتانسیل‌های گردشگری شهر بندرترکمن بهره‌برداری نشده است و زیرساخت‌های گردشگری نیز برای این شهر بندری تعبیه نشده است. مسئولان در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان بندرترکمن به این مهم توجه کنند.
عرازبخت از ترکمن صحرا

  ورودی‌های استان خوزستان همچنان باز است
به‌رغم آنکه مسئولان اعلام کرده‌اند بر ورود و خروج به استان خوزستان نظارت می‌شود، همچنان نظارتی بر ورود و خروج از این استان نمی‌شود درحالی‌که در خبرها آمده است که شهر اهواز مرکز خوزستان در ردیف کانون‌های شیوع کرونای انگلیسی است.
نصوح از اهواز

  مالیات کارمندان و کارگران به حداقل برسد
باتوجه به نرخ تورم، مشکلات ناشی از تحریم، گرانی روزافزون کالاها و مواد غذایی و ناکافی بودن افزایش سالانه حقوق‌ها بهتر است دولت مالیات کارمندان و کارگران را ‌که اکثرا هم از حقوق مکفی برخوردار نیستند به حد‌اقل برساند.
میری از تهران 

  تعجیل در صدور حکم قضایی باعث تضییع حقوق است
عدم‌اختصاص وقت کافی، جهت رسیدگی به پرونده‌های قضایی و تعجیل در بررسی پرونده‌های قضایی موجب عدم‌دقت و درنتیجه تضییع حقوق شاکیان پرونده می‌شود. از قوه قضاییه تقاضا داریم ضمن سرعت در صدور حکم نهایت دقت را به‌کار گیرند.
ظفری از شهرکرد

پاسخ مسئولان
استفاده از اتوبوس‌های برقی در دستور کار است

 روابط‌عمومی معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «اتوبوس برقی نیاز پایتخت است» در ستون با مردم روز 27بهمن‌ماه پاسخ داده است: استفاده از اتوبوس‌های برقی در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد. با توجه به اینکه در سال1373 نخستین اتوبوس‌های برقی در 2‌خیابان تهران راه‌اندازی شدند و با وجود مشکلات زیاد برای ارتفاع، برق‌گرفتگی، انواع و اقسام مشکلات در آن زمان به‌نظر می‌رسید تا اقدام مفیدی در جهت آلودگی هوا انجام شده است ولی بعد از مدتی پس از راه‌اندازی خطوط بی‌آرتی و تصمیم به ساخت پیاده راه هفده شهریور باعث شد این خطوط جمع‌آوری شوند. این در حالی است که شرکت واحد اتوبوسرانی امسال 64دستگاه اتوبوس برقی را با همکاری دانشگاه تهران به روزرسانی کرده تا در مکان‌هایی که امکان نصب لیتیوم به برق شبکه بالای سر وجود دارد که مخصوص اتوبوس برقی است استفاده شود و امید است با انجام کارهای مطالعاتی استفاده از اتوبوس‌های برقی در دستور کار شهرداری تهران قرار گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :