• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 6 اسفند 1399
کد مطلب : 125307
+
-

نکته بازی / اصلاً از این بهتر نمی‌شود



احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد شرایط این تیم گفته:«اوضاع خیلی خوب است و به هیچ وجه جای نگرانی وجود ندارد». راستش یا ما مفاهیم این کلمات را درست نمی‌دانیم یا مددی در جریان نیست که در کدام تیم مسئولیت دارد. شایان ذکر است در همین جلسه تمرینی که مدیرعامل استقلال تشریف داشتند، مهدی قائدی برای هفتمین روز متوالی غیبت داشت. این ماجرا آنقدر تابلو شده که دیگر کسی نمی‌گوید قائدی سرماخورده یا کمرش درد می‌کند. غیبت او قطعا اعتراضی است. میلیچ هم که نیست. بقیه آنهایی که هستند هم به عدم‌وصول مطالباتشان اعتراض دارند. هواداران هم شاکی هستند و در فضای مجازی قرار تجمع می‌گذارند. واقعا خسته شدیم از این همه اتفاق خوب؛ شما بفرمایید اصلاً شرایط از این بهتر ممکن است؟

همه در تراکتور کار نیمه‌تمام دارند

بالاخره رسول خطیبی در تبریز به‌عنوان سرمربی جدید تراکتور معارفه شد و درست در همین روز، آلومینیوم اراک بیانیه داد که رسول هنوز سرمربی ماست! به هر حال این فوتبال ایران است و با هیچ کجای جهان قابل مقایسه نیست. از اینکه بگذریم معاون ورزشی باشگاه تراکتور گفته:«خطیبی در تراکتور یک کار ناتمام دارد». تا آنجا که ما یادمان می‌آید، همه در تراکتور یک کار نیمه‌تمام دارند. کار امثال توشاک، دنیزلی، لیکنز و... در این تیم تمام نشد و تازه علیرضا منصوریان هم هست. تونی اولیویرا هی رفت و برگشت که کارش را تمام کند اما نشد. کار مسعود شجاعی هم اصلاً درست و حسابی شروع نشد که بخواهد تمام شود. در نتیجه مردم خیلی از اتفاقات باشگاه تراکتور سورپرایز نمی‌شوند. شما راحت باشید!

اینقدر بی‌تابی هم خوب نیست

مهدی مهدی‌خانی از آن دسته خریدهای پرسپولیس بود که قشنگ کلکسیون گل‌نزن‌های این تیم را کامل کرد. مهدی‌خانی یک موقعیت عجیب و غریب را هم جلوی مس رفسنجان خراب کرد تا انتقادات از جذب این بازیکن به اوج برسد. البته هنوز برای قضاوت خیلی زود است اما مهدی‌خانی در همین نمایش‌های چند دقیقه‌ای نشان داده حالا حالاها خیلی جای کار دارد و طول می‌کشد تا هنرش را ببینیم. او در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته: «بی‌صبرانه منتظر نخستین گلم برای پرسپولیس هستم». خب البته این همه بی‌تابی زیاد هم خوب نیست؛ مخصوصا که کارنامه‌ات نشان می‌دهد در 45بازی برای شهرخودرو و واراژدین کلا 3گل به ثمر رسانده‌ای. با همین فرمول احتمالا نخستین گلت برای پرسپولیس به امسال قد نمی‌دهد و باید تا فصل آینده دندان سر جگر بگذاری.

این خبر را به اشتراک بگذارید