• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 21 بهمن 1399
کد مطلب : 124146
+
-

نکته بازی / تیم کشتی بله، غذای کافی نه!


اعتراض عجیب بازیکنان استقلال به کمبود غذای کافی در اردوهای این تیم، کلمات جدیدی را به ادبیات فوتبالی ایران و کلیدواژه‌های مربوط به کل‌کل و کری‌خوانی اضافه کرد. چنین اظهاراتی با هیچ متر و معیاری پذیرفتنی نیست و شاید بهتر بود بازیکنان این مشکل را به‌طور غیرعلنی با مدیریت باشگاه در میان می‌گذاشتند. درنهایت یک تبریک ویژه هم باید به باشگاه استقلال بگوییم؛ عزیزانی که تیم کشتی درست کرده‌اند، اما در فوتبال پول سیر کردن شکم بازیکنان‌شان را هم ندارند. بهتر نبود به جای این حاشیه رفتن‌ها، یک تیم را درست اداره می‌کردید؟ راستی جراتش را دارید به اعضای تیم کشتی هم فقط نفری یک پرس غذا بدهید یا نه؟ بعید می‌دانیم کسی در باشگاه قدرت انجام این ریسک را داشته باشد!

خوشحال باشید مربی خارجی نداریم
یک سال از حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس می‌گذرد، اما هنوز این باشگاه هزینه صدور رضایتنامه را به شهرخودرو نپرداخته است. واقعا عجیب است که تیمی در کورس قهرمانی سرمربی‌اش را به‌خاطر پول به یک تیم دیگر بدهد و دچار فروپاشی فنی شود، اما بعد از یک سال هنوز مبلغ رضایتنامه به دستش نرسیده باشد. در هر صورت باشگاه مشهدی به پرسپولیس اولتیماتوم داده که هر چه سریع‌تر 8میلیارد تومان بابت این جابه‌جایی بپردازد، وگرنه به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد کرد. حالا هم سازمان لیگ خوشحال باشد که دیگر مربی خارجی نداریم. خیلی به نفع‌مان شده؛ چون الان مربی ایرانی داریم که فقط رقم رضایتنامه‌اش 350هزار دلار است و تازه قرار شده شکایت بابت انتقال او به مراجع بین‌المللی برده شود.

وای به حالت که به فوتبالیست باختی
سؤال تحقیرآمیز و بی‌ربط یک خبرنگار از پژمان جمشیدی در نشست خبری فیلم «خط فرضی»، به‌شدت مایه انتقاد شده و خب خیلی‌ها به درستی به دفاع از فوتبالیست دیروز و هنرپیشه امروز برخاسته‌اند. در صدر این گروه هم خانم آزیتا حاجیان بود که سابقه هنری روشنی دارد. در مجموع هنوز هم برخی اهالی سینما و تلویزیون نسبت به پژمان گارد دارند؛ از جمله جهانگیر الماسی که همین تازگی‌ها نسبت به ورود ورزشکاران به دنیای هنر انتقاد کرده بود. انتظار می‌رفت موفقیت‌های چشمگیر جمشیدی به این روند خاتمه بدهد، اما اگر هنوز مخالفتی هست، باید خطاب به سینماگر معترض گفت وای به حالت که رقابت در حوزه تخصصی‌ات را به یک فوتبالیست باخته‌ای. کسی که کارش را بلد باشد، جایش به این راحتی تنگ نمی‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید