• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
شنبه 18 بهمن 1399
کد مطلب : 123827
+
-

هر گلی بوی خودش را دارد

شدت غم و اندوه عمومی در اثر از دست رفتن مهرداد میناوند و علی انصاریان چنان است که در یکی از نشست‌های خبری جشنواره فیلم فجر، فاطمه معتمدآریا ضمن ابراز همدردی گفته: «فکر می‌کنم اگر من نبودم، تالم عمومی کمتر بود نسبت به حالا که انصاریان و میناوند نیستند. آنها الگوهای سرزندگی و شادابی بودند.» حتما اما خود سیمین بانو هم می‌داند هر گلی بوی خاص خودش را دارد و چنین مقایسه‌هایی دقیق نیستند. صدای قهقهه این بچه‌ها هنوز در گوش مردم است و همین مسئله، تحمل رنج نبودن آنها را مضاعف می‌کند. به علاوه پررنگ شدن رابطه پرمهر علی با مادرش به اندوه‌ها دامن زد. خداوند سرکار خانم معتمدآریا و سایر هنرمندان را صحیح و سالم حفظ کند. هر فقدان، یک خسران متفاوت است.

جان؟ بضاعت؟
تراکتور با یک گل به پرسپولیس باخته و این قشنگ در حالی است که سرخپوشان تبریزی ممکن بود چند گل دیگر هم بخورند، بعد عباس چمنیان مربی این تیم گفته: «بضاعت تراکتور همین است.» یعنی الان شما دارید در مورد بضاعت و موجودی حرف می‌زنید؟ 3 تا کاپیتان تیم ملی را دارید، اخباری و خانزاده و فخرالدینی و تیکدری و عباس‌زاده و حمزاوی و بقیه هم هستند، بعد بضاعت‌تان همین است که در زمین خودتان اینطوری مچاله شوید؟ استاد در فراز دیگری از فرمایشات‌شان گفته‌اند: «روی صحنه گل از جلال حسینی غفلت شد.» اولا چرا باید از مدافع بلندزن تیم حریف که اساسا برای سر زدن جلو آمده غفلت شود؟ بعد به فرض که اینجا اشتباه شد، در 20 موقعیت بعدی پرسپولیس چطور؟ اصلا تراکتور کادرفنی دارد؟

کار شما این نیست عزیزجان!
باز شروع شد. یک عضو غیرفوتبالی دیگر به هیأت‌مدیره سرخ‌‌ها آمده و دچار فوران احساسات بابت افزایش توجه به‌خودش در فضای مجازی شده است. این بار نوبت مجید صدری است که در توییتر سر و صدا راه بیندازد. ایشان ابتدا خبر توافق با ماریو بودیمیر را به جای مجاری رسانه‌ای رسمی باشگاه از طریق حساب شخصی‌اش اطلاع‌رسانی کرد و بعد هم با پیروزی سرخپوشان برابر تراکتور پست کری و کل‌کل گذاشته که: «به‌زودی آسمان لیگ سرخ خواهد شد» و از این حرف‌ها. آقا، عزیز، برادر جان، کار شما این نیست. وظیفه شما رتق و فتق مشکلات داخلی باشگاه است. کری را هواداران باید بخوانند. 4 روز دیگر اگر در وظایف‌تان قصور کنید، همین لایک‌ها مثل آوار روی سرتان خراب خواهند شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید