• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 16 بهمن 1399
کد مطلب : 123789
+
-

برج با حداکثر ظرفیت

برج با حداکثر ظرفیت

امروز برج میلاد بی‌تردید بیشترین آمار مراجعه‌کنندگان به مرکز همایش هایش را برای تماشای فیلم تجربه خواهد کرد. آخر هفته و تعطیلی کاری اهالی رسانه در پنجشنبه‌ها از یک طرف و البته به نمایش درآمدن 2 فیلم کنجکاوی برانگیز از سوی دیگر، دلایل این ادعا هستند. برج میلاد که روز گذشته حضور افراد بیشتری از گروه ستاد اجرایی جشنواره را برای کنترل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تجربه می‌کرد امروز، ظهر و عصر سختی در پیش خواهد داشت.
روز گذشته نمایش 2 فیلم زالاوا و مصلحت توانست توجه زیادی را از میان اهالی رسانه به‌خود جلب کند و مرکز همایش‌ها روز نسبتا آرامی را پشت سر گذاشت؛ اما نمایش فیلم روشن به کارگردانی روح‌الله حجازی و بازی رضا عطاران امروز ساعت14 خیلی‌ها را به کاخ جشنواره خواهد کشاند. نکته مهم اینکه فیلم سانس دوم امروز یعنی روزی روزگاری آبادان ساخته اول حمیدرضا آذرنگ هم با حضور فاطمه معتمد آریا برای خیلی‌ها از همین حالا محل کنجکاوی و علاقه است. روز جمعه هم با نمایش فیل منصور در واقع از مهم‌ترین فیلم های امسال سازمان سینمایی اوج در جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد.
نکته آخر درباره وضعیت کاخ جشنواره سی و نهم هم اینکه بالاخره بعد از گذشت چند روز از آغاز جشنواره بساط چای و کیک در مرکز همایش‌ها به راه افتاد که البته به‌گفته برگزارکنندگان توزیع این اقلام با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و با نظارت نماینده ستاد ملی کرونا مستقر در کاخ جشنواره انجام می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید