• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 14 بهمن 1399
کد مطلب : 123566
+
-

نکته بازی/رهبری‌فرد معاصر تویی!

فرشید باقری باز هم بخشیده شد و به تمرینات استقلال برگشت. این بازیکن آخرین بار در اعتراض به نیمکت‌نشینی‌اش از سوی محمود فکری در اختیار باشگاه قرار گرفت، اما مشکل حل شد و او برگشت. قبل از آن هم پیغام اینستاگرامی فرشید خطاب به منتقدانش داستان درست کرده بود. ناگفته نماند او پارسال هم حاشیه‌هایی داشت. در کل باقری آنقدر رفته و برگشته که حسابش از دست همه خارج شده است. یک زمان بهروز رهبری‌فرد اینطوری بود؛ چپ و راست با علی پروین درگیر می‌شد، قهر می‌کرد و بعد با یک دسته‌گل برمی‌گشت. باز انصافا رهبری‌فرد هم بانمک بود و هم به درد تیم می‌خورد. خلاصه منتظریم ببینیم باقری دفعه بعد کی دردسر درست می‌کند و قسمت جدید سریال قهر و آشتی اکران می‌شود.

چرا رسانه‌ها خبر دارند؟
گفته می‌شود محمود فکری تصمیم گرفته در بازی با نساجی هم حسین حسینی را فیکس کند. حسینی در مسابقه با نفت مسجدسلیمان به‌طور غیرمنتظره فیکس شد و یک گل به‌خودی وحشتناک زد. بعد از این دیدار حسابی از این دروازه‌بان انتقاد شد و حالا فکری برای اینکه او را نسوزاند تصمیم گرفته فورا یک فرصت دیگر به حسینی بدهد. طبیعتا سرمربی استقلال دارد ریسک بزرگی می‌کند و بعدا معلوم خواهد شد این تصمیم درستی بوده یا نه؛ اما پرسش بزرگ‌تر این است که اصولا چرا باید 3 روز قبل از بازی عالم و آدم ترکیب پرسپولیس و استقلال را بدانند؟ یعنی گل‌محمدی و فکری هنوز دارند روی ترکیب فکر می‌کنند که خبرش به رسانه‌ها درز می‌کند. چرا رختکن‌تان اینقدر باید سوراخ باشد؟

باز جای شکرش باقی است
بعد از تعریض ورزشگاه فولاد به‌خاطر اینکه مثلا نادر محمدی نتواند درست و حسابی اوت بیندازد، سعید آذری مدیرعامل باشگاه اهوازی4 خط عذرخواهی کرده و تازه پز شجاعتش را هم داده است. در همین 4خط هم استاد گفته قرار بوده تعریض زمین برای بازی‌های آسیایی باشد؛ ببخشید یعنی آسیایی‌ها هم اوت‌انداز دارند؟ بعد مگر شما می‌دانید که در آسیا میزبان هستید یا نه؟ بعد چطور می‌شود اندازه زمین خانگی‌تان را ناگهان برای چنین مسابقات مهمی تغییر بدهید و از حالت مانوس همیشگی خارج کنید؟ این احیانا به نفع رقیب نمی‌شود؟ چرا سفسطه می‌کنید و عذر بدتر از گناه می‌آورید؟ باز خدا را شکر نادر محمدی بازیکن فولاد نیست، وگرنه احتمالا در هر مسابقه زمین را تنگ می‌کردند تا اوت‌هایش خطرناک‌تر شود!

این خبر را به اشتراک بگذارید