• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 14 بهمن 1399
کد مطلب : 123531
+
-

برترین استارت‌آپ‌های 2021در یونان

استارت‌آپ‌های یونانی در سال2021برنامه‌های ویژه خود را دنبال می‌کنند. به گزارش وب‌سایت ای‌یو-استارت‌آپس، در این میان، برخی از آنها از دید کارشناسان امر می‌توانند سال فوق‌العاده‌ای را در پیش داشته باشند.

Prosperty: این استارت‌آپ که در سال2020تاسیس شده، خود را به‌عنوان یک پیشتاز در تحول دیجیتال املاک و مستغلات در یونان معرفی کرده است. استارت‌آپ فناوری املاک با ارائه راهکارهای دیجیتال کامل نوآورانه و اتوماسیون شفاف و حرفه‌ای با هزینه‌های رقابتی، یک بستر آنلاین را ارائه می‌دهد که نحوه خرید و فروش املاک در افراد را تغییر می‌دهد. این استارت‌آپ یک میلیون و 100هزار یورو بودجه ابتدایی به‌دست آورده و از ژوئیه سال2020از طریق شرکایش قصد دارد فعالیت‌های خود را به چند کشور دیگر نیز گسترش دهد.

Roadcube: این استارت‌آپ در سال2017تاسیس شده است و برای نرم‌افزار ویژه‌اش، اشتراک ماهانه را ارائه می‌دهد. روش آنها این است که با استفاده از ابزار هم‌افزایی، هزینه‌های به‌دست آوردن مشتری جدید را کاهش می‌دهد و از طریق طرح‌های وفاداری باعث حفظ آنها می‌شود. در سال 2020، این استارت‌آپ توانست، حدود 2/1میلیون یورو تضمین برای رشد بیشتر در سال‌جاری به‌دست آورد.

Workathlon: این استارت‌آپ که در سال2017تاسیس شده، یک راه‌حل برای مهمان‌نوازی با استفاده از هوش مصنوعی منحصرا برای صنعت هتلداری ایجاد کرده است. آنها در اصل یک پلتفرم استخدام را ارائه داده که به هتل‌ها امکان می‌دهد از دریای استعدادها، سیستم ردیابی متقاضیان و پیاده‌سازی‌های اطلاعاتی برای حل نیازهای استخدام خود استفاده کنند. Workathlon اکنون اعتماد بیش از 150هتلدار و صدها متقاضی صنعت هتلداری را جلب کرده است.

BibeCoffee: این استارت‌آپ در سال2018تاسیس شده و یک راه‌حل نظارت بر دستگاه‌های قهوه با استفاده از اینترنت اشیا است. BibeCoffee که برای صاحبان کافی‌شاپ‌ها و سازندگان دستگاه‌های قهوه طراحی شده، هر دستگاه قهوه‌ساز حرفه‌ای را به یک ترمینال متصل هوشمند تبدیل و تضمین می‌کند که قهوه با کیفیت بالا سرو می‌شود. این ایده در اصل جمع‌آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل‌های مفید، نظارت بر استفاده و عملکرد صحیح دستگاه‌های قهوه در زمان واقعی، کاهش هزینه‌های نگهداری و درنهایت تولید قهوه، پیش‌بینی فروش و مصرف آینده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید