• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 6 بهمن 1399
کد مطلب : 122756
+
-

جانمایی اورژانس در ایستگاه‌های مترو


مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از اقدامات انجام‌شده درخصوص شناسایی فضاهای مناسب جهت استقرار اورژانس در متروی تهران خبر داد.
به گزارش همشهری، بر همین اساس، نمایندگان شرکت بهره‌برداری متروی تهران و نمایندگان اورژانس تهران برای جانمایی محل استقرار پایگاه‌های اورژانس از چند ایستگاه مترو دیدن کردند.
در ایستگاه‌های متروی صادقیه و امام‌خمینی(ره) با توجه به تردد و حجم بالای مسافر، شرایط لازم همچون اتاق استراحت، اتاق تریاژ و محل مناسب برای پارک خودروی آمبولانس مهیا بوده و در اختیار اورژانس تهران قرار داده شده و در ایستگاه‌های میدان آزادی، میدان صنعت، ارم سبز و علی‌آباد نیز با توجه به تردد و حجم مسافر و فراهم‌بودن شرایط لازم فضاهای مناسبی جهت استقرار موتور آمبولانس در اختیار اورژانس تهران قرار داده شده است.
همچنین نمایندگان مترو و اورژانس از ایستگاه‌های متروی شهرری، شوش، دولت‌آباد، شهید نواب صفوی، بعثت، مولوی، ارم سبز، برج میلاد تهران و تهرانپارس نیز بازدید کردند؛ اما به دلایلی همچون وجود پایگاه اورژانس در نزدیکی ایستگاه‌های مترو، مساحت کم فضای معرفی‌شده جهت استقرار پرسنل اورژانس، فاصله زیاد فضای معرفی‌شده تا سطح خیابان، نبود امکان تردد موتور آمبولانس در آزادراه و عدم‌فضای مناسب جهت پارک موتور آمبولانس و ماشین آمبولانس اورژانس، این فضاها مورد تأیید اورژانس تهران قرار نگرفت. بازدیدهای مشترک برای جانمایی اورژانس از سایر ایستگاه‌های متروی تهران ادامه دارد و در صورت فراهم‌بودن شرایط لازم، فضاهای مناسب دیگری نیز از ایستگاه‌های مترو در اختیار اورژانس شهر تهران قرار می‌گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید