• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 5 بهمن 1399
کد مطلب : 122656
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/xkNjE
+
-

کوتاه از حادثه/در رفتن چرخ تریلی  فاجعه آفرید


رئیس پلیس راه قزوین از برخورد چرخ تریلی با یک دستگاه وانت نیسان در جاده ساوه- بوئین‌زهرا و مرگ 2نفر در این حادثه خبر داد. به گزارش پلیس، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش گفت: این حادثه یکم بهمن‌ماه رخ داد و وقتی مأموران گشت پلیس راه و نیروهای امدادی راهی محل حادثه شدند، مشخص شد که یک دستگاه وانت نیسان با ۴سرنشین در حال حرکت بوده که ناگهان یک حلقه چرخ تریلی با آن برخورد کرده است. شدت این برخورد به حدی بود که اتاقک خودرو از آن جدا شد و راننده و همسرش به‌علت شدت ضربات وارده جان باختند و 2فرزند خردسال آنها مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند. رئیس پلیس‌راه استان قزوین گفت:‌ در بررسی‌ها مشخص شد که یک دستگاه تریلی در لاین مخالف در حرکت بوده که به‌دلیل نقص فنی یکی از چرخ‌هایش جدا شده و با سرعت زیاد وارد لاین دیگر شده و به‌ خودروی نیسان برخورد کرده است. راننده تریلی بعد از این حادثه از محل فراری شده و تحقیقات برای دستگیری او ادامه دارد.

پلیس در تعقیب عاملان جنایت فنوج
کارآگاهان پلیس سیستان و بلوچستان تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عاملان قتل3 نفر در تیراندازی مرگبار در فنوج را آغاز کرده‌اند. به گزارش همشهری، عصر جمعه به پلیس خبر رسید 3سرنشین یک خودرو که 2نفر از آنها از پیمانکاران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سومین نفر از شهروندان عادی بود از سوی افرادی مسلح هدف گلوله قرار گرفته و جان باخته‌اند. از همان زمان مأموران با حضور در محل حادثه بررسی‌های فنی خود را در این خصوص آغاز کردند. برخی از شاهدان مدعی بودند که مقتولان از سوی افراد مسلح طعمه راهزنی قرار گرفته و آنها برای بازپس‌گیری اموال‌شان به تعقیب راهزنان پرداخته بودند که این حادثه رقم خورد. سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این‌باره گفت: این سه نفر که به‌دلیل نامشخص در تعقیب افراد مسلح بودند براثر تیراندازی افراد مسلح کشته شدند و بررسی‌ها برای مشخص شدن علت این حادثه آغاز شده است. 

اقدام هولناک زنی در زرند
زنی پس از خوراندن قرص برنج به پسر 9ساله‌اش موجب جانباختن او شد و خودش نیز دست به‌خودکشی زد. به گزارش همشهری، این حادثه در شهرستان زرند واقع در استان کرمان اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که زنی جوان بنا به دلایل نامعلوم به پسر 9ساله‌اش قرص برنج خوراند و در ادامه نیز خودش از این قرص مصرف کرد. دقایقی از این تصمیم هولناک می‌گذشت که نزدیکان این زن متوجه ماجرا شدند و تلاش کردند جان او و پسرش را نجات دهند اما کار از کار گذشته و پسر خردسال جانش را از دست داده بود اما زن هنوز زنده بود. به این ترتیب وی به بیمارستان منتقل شد و تلاش برای نجات او ادامه دارد.

اعتراف سارق تک‌رو به 200فقره سرقت
سارق سابقه‌دار پس از آزادی از زندان بار دیگر سرقت‌هایش را از سر گرفت و به بیش از 200خودروی پارک شده کنار خیابان دستبرد زد. به‌ گزارش همشهری، چندی قبل مأموران کلانتری108 نواب هنگام گشت‌زنی در خیابان آزادی به فردی که در بین خودروهای پارک شده در خیابان پرسه می‌زد مشکوک شدند و پس از تعقیب و گریز این فرد را دستگیر و در بازرسی از او ابزاری را که برای سرقت استفاده می‌کرد، کشف کردند. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که متهم سارق لوازم داخل خودرو است. بنابراین وی تحت بازجویی قرار گرفت و اعتراف کرد که شب‌ها با پرسه زدن در خیابان‌های خلوت لوازم داخل خودروها را سرقت می‌کرد. استعلام سوابق این متهم نیز نشان می‌داد که او تاکنون 9مرتبه به جرم سرقت و خرده‌فروشی مواد‌مخدر بازداشت و روانه زندان شده است. او آخرین‌بار یک‌سال قبل از زندان آزاد شده و در این مدت دست به بیش از 200فقره سرقت با شیوه تخریب قفل در صندوق‌عقب خودروهای پژو، پراید و سمند در نقاط مرکزی، غرب و جنوب غرب تهران زده و اموال مسروقه را نیز به یک مالخر فروخته است. سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: تاکنون 32نفر از مال‌باختگان این پرونده شناسایی شده‌ و  همچنین خریدار اموال مسروقه نیز با مجوز قضایی دستگیر شده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید