• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 27 فروردین 1397
کد مطلب : 12247
+
-

جزئیات شلیک هولناک به مأمور پلیس پایتخت

تازه‌ترین تحقیقات تیم جنایی جزئیات تازه‌ای از شلیک هولناک به مامور پلیس در جنوب پایتخت را فاش کرد.
به گزارش همشهری‌،  ساعت 4:30 سحرگاه 21 فروردین ماه رهگذری هنگام عبور از خیابانی در جنوب پایتخت،  نزدیک ریل قطار، ‌چشمش به مامور پلیسی افتاد که از هوش رفته و روی زمین افتاده بود. روی پیشانی مامور پلیس،  آثار خون دیده می‌شد. مرد جوان با دیدن این صحنه موضوع را به اورژانس و پلیس اطلاع داد.
با حضور ماموران مشخص شد که مامور مجروح از ماموران کلانتری ابوذر است که بر اثر اصابت گلوله به پیشانی‌اش از هوش رفته است. وقتی مشخص شد که او زنده است و نفس می‌کشد، به سرعت توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد تا تحت درمان قرار بگیرد اما هنوز مشخص نبود که او چطور دچار حادثه شده و تیر خورده است. به همین دلیل موضوع به قاضی جنایی گزارش شد و با دستور وی گروهی از کارآگاهان آگاهی مامور رسیدگی به این ماجرا شدند.

تحقیق از همکار

یافته‌های پلیسی حاکی از آن بود که مامور پلیس شب حادثه به همراه همکار دیگرش سوار بر موتور شده و برای گشت‌زنی به محدوده استحفاظی خود رفته بودند. در همین حال همکار این مامور زخمی به ماموران گفت: آن شب شیفت من و همکارم بود که سوار بر موتور شدیم و به خیابان‌های اطراف رفتیم. هرکدام سوار یک موتور بودیم که ناگهان متوجه رفتارهای مرموز مردی شدیم. او را زیرنظر گرفتیم و متوجه شدیم که یک میله در دست داشته و با آن قصد باز‌کردن در خودرویی را دارد. وقتی مطمئن شدیم سارق است به سمتش رفتیم و سر بزنگاه دستگیرش کردیم.

سارق دستگیر‌شده ترک موتور یکی از ماموران نشست و آنها به سمت کلانتری حرکت کردند تا به تحقیق از وی بپردازند اما در بین راه اتفاق دیگری رخ داد.
مامور پلیس ادامه ماجرا را اینطور شرح داد: سارق دستگیر شده،  ترک موتور همکارم بود که در نزدیکی ریل قطار چشم‌مان به مرد دیگری افتاد. او کنار یک خودروی پیکان بود و رفتارش به‌شدت مرموز بود. همکار وظیفه‌شناسم،  سارق را تحویل من داد و خواست تا او را به کلانتری ببرم و خودش ماند تا مرد مرموز را تحت نظر بگیرد و چنانچه مجرم باشد، دستگیرش کند. من هم قبول کردم و به همراه سارق روانه کلانتری شدم اما چند ساعت بعد شنیدم که همکارم تیر خورده و اسلحه‌اش نیز به سرقت رفته است. احتمال دارد که مرد مرموز خودش مسلح بوده و پس از درگیری با همکارم،  به سمت او شلیک کرده و پس از آن اسلحه همکارم را دزدیده باشد.
با مشخص‌شدن ماجرا و انجام تحقیقات،  4 مظنون در این خصوص دستگیر شدند و تحقیقات از آنها برای حل معمای این تیراندازی ادامه دارد. این در حالی است که مامور پلیس همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است  و قادر به صحبت‌کردن نیست.

این خبر را به اشتراک بگذارید