• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 27 فروردین 1397
کد مطلب : 12227
+
-

با مردم

با مردم

  نظارت و کنترل بازار ارز

سلام. به‌نظرم اقدام مسئولان اقتصادی برای جلوگیری از فروش ارز توسط صرافی‌ها باعث جلوگیری از دلالی خواهد شد. متأسفانه هم‌اکنون دلالان فروش ارز هر ترفندی را به‌کار می‌برند تا پس از خرید دلار از صرافی‌ها، بیرون از مغازه با قیمت‌های بالا به فروش برسانند. امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده و اعمال نظارت و کنترل‌های مداوم ثبات در قیمت دلار ادامه داشته باشد.
مقدم از تهران

  مطب پزشکان نیاز به نظارت دارد

با سلام. لطفا به مسئولان وزارت بهداشت بگویید نسبت به عملکرد مطب پزشکان نظارتی داشته باشند. متأسفانه برخی از این مطب‌ها به تجارتخانه‌ای برای پولسازی تبدیل شده‌اند. به‌عنوان نمونه این پزشکان برای دریافت مبالغ بیشتر، چندین بیمار را همزمان داخل مطب ویزیت می‌کنند که بعضا در معاینه یا تجویز دارو اشتباهات جبران‌ناپذیری را مرتکب می‌شوند.
1428...0914

  همراه اول پاسخگو نیست

در ماه‌های پایانی سال گذشته طی 2نوبت بهمن و اسفند‌ماه مبلغ 270هزار تومان با عناوینی چون استفاده از جی‌پی‌آر ‌اس (GPRS) و مکالمه با خارج از کشور در فیش تلفن همراهم درج شده بود. وقتی پیگیری کردم اعلام شد شاید جی‌پی‌آر اس (GPRS) شما فعال بوده، که البته چنین نبود. ماه بعد مبلغ 180هزار تومان با عنوان مکالمه با خارج از کشور در فیش تلفن همراهم درج شده بود! این‌بار بعد از پیگیری اعلام کردند شما با 2کشور بوسنی و هرزگوین و کشور آلبانی تماس داشته‌اید. برایم بسیار تعجب‌آور بود چون من چنین تماسی نداشتم. برای پیگیری موضوع به دفاتر همراه اول مراجعه و درخواست پرینت مکالمات خود را کردم، اما به بهانه اینکه سیستم خراب است از دادن پرینت مکالمات خودداری کردند. لطفا به مسئولان ذی‌ربط در همراه اول بگویید چرا پاسخگوی اینگونه هزینه‌هایی که بدون اثبات موضوع به مشترکان تحمیل می‌شود نیستند؟
مجتهد از تهران

  شفاف‌سازی‌ کنند

سلام.لطفا در روزنامه خودتان و دیگر رسانه‌ها مانند صدا و سیما و سایر جراید بگویید که «حساب شهروندی» چیست؟ و چطور باید ایجاد شود تا از امکانات آن برای استفاده از طرح ترافیک و... مردم مطلع شوند. با توجه به اینکه طرح جدید فروش طرح ترافیک واقعا گیج‌کننده و پر ابهام است، امیدواریم مسئولان ذی‌ربط در شهرداری تهران در این زمینه شفاف‌سازی‌ کنند.
قاسمی‌آذر از تهران

  اجحاف در حق مردم

سلام. هفته قبل وقتی برای دریافت پلاک خودروی جدیدم به مرکز تعویض پلاک مراجعه کردم، از من ۱۰۳هزار تومان بابت تحویل پلاک خودروی قبلی‌ام که یک‌ماه قبل فروخته بودم دریافت کردند. وقتی معترض شدم ترتیب اثر ندادند. واقعا مشخص نیست با چه منطقی این پول دریافت می‌شود؟ این در حالی است که پلاک جدیدی ساخته نشده و همان پلاک قدیمی را تحویل گرفته‌ام. لطفا منعکس کنید بلکه کسی پاسخگوی این اجحاف در حق مردم باشد.
8153...0912

  سوبسید به حمل‌ونقل شهری

با توجه به اعلام نرخ‌ کرایه تاکسی‌های درون شهری و برون شهری و همچنین اتوبوس‌ها و مترو توسط شهرداری تهران، انتظار می‌رود استانداری و فرمانداری تهران با درخواست اختصاص سوبسید حمل‌ونقل شهری از دولت جلوی افزایش‌های بی‌رویه را بگیرند. به اعتقاد کارشناسان تنها راه جلوگیری از افزایش نرخ کرایه وسایل حمل‌ونقل عمومی این است که دولت سوبسید حمل‌ونقل شهری را پرداخت کند تا ضرورتی برای افزایش نرخ کرایه‌ها نباشد.
مینایی از تهران

  طرح بیمه سلامت

با سلام. برای عمل جراحی بسیار پیچیده، خطرناک و از همه مهم‌تر پرهزینه تومورمغزی حداقل هزینه را در بیمارستان شهدای تجریش پرداخت کردم. لطفا تشکر مرا از وزیر بهداشت به‌خاطر اجرای بیمه سلامت و پافشاری بر باقی ماندن این طرح در سال97 از این طریق اعلام کنید. باور کنید اگر طرح بیمه سلامت نبود بدون شک الان زنده نبودم!
احمد حبیبی از تهران

  بیایید منصفانه قضاوت کنیم

با اینکه خداوند کره زمین را به رنگ سبز و آبی تحویل ما انسان‌ها داده است ولی متأسفانه ما انسان‌ها گویا هم‌پیمان شده‌ایم که آن‌را زرد و سیاه به فرزندان و نوادگانمان در آینده تحویل بدهیم! طی این سال‌ها به‌علت محدودیت آب و زمین، آنچنان عرصه را بر دیگر مالکین کره زمین، یعنی طیور و وحوش تنگ کرده‌ایم که نسل بسیاری از آنها منقرض شده است. حالا هم رو به کشت محصولات مشکوک تراریخته آورده‌ایم! آیا با این اوضاع باز هم این سیاره مفلوک گنجایش 7.5میلیارد نفر جمعیت را دارد؟ بیایید منصفانه قضاوت کنیم، روزانه چند میلیون تن زباله و سموم و آلاینده‌های نفتی در زمین، آب‌ها و هوا تخلیه می‌کنیم!
7119...0910

   به فکر سلامت یکدیگر باشیم

سلام. درمورد آلودگی هوا به‌نظرم در کنار همه موارد ما مردم هم مقصریم. من منزلم تا محل کار حدود ۸کیلومتر فاصله دارد و خودروی شخصی هم دارم ولی با اتوبوس و تاکسی رفت وآمد می‌کنم. با این حال شاهد هستم که همکارم با اینکه فاصله منزلش تا محل کار یک کیلومتر است ولی با ماشین شخصی تردد می‌کند. بیایید به فکر سلامت یکدیگر باشیم.
3874...0912

  سلب آسایش و آرامش

با سلام واحترام. مدتی است در همسایگی منزل ما خانه‌ای وجود دارد که صاحب آن با نگهداری 12‌گربه و ۹قلاده سگ بزرگ، موجب سلب آسایش و آرامش ما ساکنان محل شده است. متأسفانه علاوه بر سروصدا، وجود فضولات این حیوانات کاملا بهداشت محله را تهدید کرده است. از مسئولان مربوطه تقاضای رسیدگی داریم.
6645...0912

لطفا نقطه نظرات خود را درخصوص مطالب روزنامه با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید