• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 22 دی 1399
کد مطلب : 121528
+
-

به ابتکار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار می‌شود

مسابقه عکاسی از بزرگراه شهید نجفی رستگار و مسیرهای ویژه دوچرخه‌سواری

مسابقه عکاسی از بزرگراه شهید نجفی رستگار و مسیرهای ویژه دوچرخه‌سواری

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران همزمان با بهره‌برداری از فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار و پیشرفت قابل ملاحظه طرح بهسازی معابر پیاده‌رو و احداث مسیرهای دوچرخه شهر تهران (طرح بهراه)، اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی از این پروژه‌ها با استفاده از تلفن همراه هوشمند کرده است. به گزارش همشهری، این مسابقه که با هدف آشنایی بیشتر شهروندان با ابعاد فنی و اجرایی پروژه‌های احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار و نیز مسیرهای ویژه دوچرخه‌سواری شهر تهران ترتیب داده شده، در فضای اینستاگرام و پیام‌رسان واتساپ پذیرای تصاویر ثبت‌شده شهروندان از این دو پروژه عمرانی خواهد بود.
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تصاویر ثبت‌شده خود از بزرگراه شهید نجفی رستگار و مسیرهای دوچرخه شهر تهران را با هشتگ #معاونت_فنی_وعمرانی_شهرداری_تهران در فضای اینستاگرام به اشتراک گذاشته یا از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره 09191232321 ارسال کنند. مهلت شرکت در این مسابقه برای پروژه مسیرهای دوچرخه شهر تهران تا پایان دی‌ماه امسال بوده و برای پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار نیز تا همین تاریخ تمدید شده است.
پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار که فاز دوم آن طی روزهای اخیر مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفت، شامل یک مسیر 6870متری حدفاصل بزرگراه آزادگان تا بزرگراه امام‌رضا(ع) بوده و گشایش آن ضمن تکمیل رینگ خارجی شبکه بزرگراهی، تأثیر قابل ملاحظه‌ای در کاهش بار ترافیک بزرگراه و میدان بسیج و نیز بخش شرقی بزرگراه آزادگان داشته است. بهسازی معابر پیاده‌رو و احداث مسیرهای دوچرخه در شهر تهران، عنوان طرحی 500کیلومتری است که از ابتدای سال1399 و با هدف ارتقای فرهنگ پیاده‌محوری در فضاهای شهری، بهبود وضعیت معابر پیاده‌رو و تشویق شهروندان به استفاده از دوچرخه به‌عنوان یک مد حمل‌ونقلی پاک در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار گرفته است. تاکنون در نتیجه اجرای طرح مذکور، حدود 160کیلومتر از معابر پیاده‌روی شهر تهران بهسازی شده و به همراه مسیرهای ویژه دوچرخه در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید