• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 18 دی 1399
کد مطلب : 121228
+
-

با مردم- تخلفات فروشگاه‌های زنجیره‌ای پیگیری شود

درحالی‌که مدام گزارشاتی از تخلفات گسترده در قیمت‌گذاری کالا و تبانی با تولیدکنندگان برای درج قیمت روی کالاها در فروشگاه‌های زنجیره ای پخش می‌شود، مسئولان اعلام نمی‌کنند که برای جلوگیری از ادامه این وضعیت چه کرده‌اند و پیگیری تخلفات فروشگاه‌های زنجیره‌ای به کجا رسیده است.
سلیمانی از تهران 

  روال بسیار کند قوه‌قضاییه در رسیدگی به پرونده ها
اوایل خرداد98 خودرویی در پارکینگ با خودروی من تصادف کرده و متواری شد. با دوربین ها پلاک خودرو شناسایی شد و شکایت کردم. تاکنون 8 نوبت در شورای حل اختلاف و دادسرا مراجعه حضوری داشته‌ایم و اکنون 3ماه است که منتظریم خبری از حکم نهایی بیاید. خسارت آن زمان خودروی من 10میلیون تومان بود آیا اکنون می‌توانم با 10میلیون اگر به دستم برسد خسارت را جبران کنم؟ چرا روال پرونده‌ها اینقدر کند است؟
طباطبایی از تبریز

   افزایش حقوق های سال آینده طبق روال معمول نباشد
باتوجه به اینکه وضعیت اقتصاد در روال معمول نیست، همچنین گرانی ها و تورم آینده غیرقابل پیش‌بینی است، مسئولان افزایش حقوق ها را طبق روال همه ساله انجام ندهند و حتی چند نوبت افزایش حقوق درنظر بگیرند. مگر اینکه مطمئن باشند حداقل یک سال در یک وضعیت ثابت خواهیم ماند.
بلغار از تهران 

  خاموش کردن روشنایی معابر شهری درست نیست
خاموش کردن روشنایی معابر شهری و جاده واقعا خطرناک است. زیرا به‌خصوص تا پایان سال که قرار است قوانین منع تردد ادامه یابد این شرایط فرصت بسیار مناسبی دست اشرار و سارقان می‌دهد و امنیت را مختل می‌کند. طراحان آن زمان روشنایی معابر حتما فکر امنیت بوده‌اند؛ تازه آن زمان ناامنی به‌اندازه این روزها نبوده است.
روان‌پور از ارومیه 

   دستفروشان مسیر پیاده‌روی اکباتان را مسدود کرده‌اند
در فاز2 شهرک اکباتان در تهران یک مسیر پیاده‌روی هست که توسط دستفروشان مسدود شده است. این مسیر تنها مکان تعبیه شده برای پیاده‌روی است، اما دستفروشان آن را قرق کرده‌اند و اماکن و شهرداری و پلیس نیز تاکنون برخوردی با این موضوع نکرده‌اند که ضمن بستن مسیر باعث آلودگی محیط از جهات مختلف نیز شده است.
بقایی از اکباتان

  تکلیف سرمایه‌گذاران شرکت سیمان خرم‌آباد چه شد؟
سال‌هاست که سهام شرکت سیمان خرم‌آباد به مردم فروخته شده ولی نه کارخانه‌ای بنا شده و نه سرمایه مردم بازگردانده شده است؛ تکلیف پول های بر بادرفته چه می‌شود؟ بارها در این‌باره صحبت شده ولی کسی پاسخگو نیست. چه‌کسی مجوز فروش سهام خرم‌آباد را صادر کرده است؟چرا امکان بازخواست فروشندگان سهام وجود ندارد؟ به کجا باید شکایت ببریم؟
زند از خرم‌آباد

  خیابان‌ها و پیاده‌روهای منطقه22 نیازمند نظافت کلی
وضع خیابان‌ها و پیاده‌روهای منطقه22 خیلی بد و نظافت در اغلب خیابان‌ها در حد صفر است. از شهرداری منطقه تقاضای رسیدگی فوری داریم.
از ساکنان خیابان گل‌ها

   آلایندگی موتورسیکلت‌ها در آلودگی هوا لحاظ نمی‌شود
میزان آلایندگی موتورسیکلت‌ها موضوعی بدیهی و آشکار است که متأسفانه به آن توجهی نمی‌شود. برای از رده خارج کردن موتورسیکلت‌ها استانداردی ایرانی لحاظ و موتورهای خارج از استاندارد تعریف شده را از رده خارج کنند. این موضوع حتما به کاهش آلودگی هوا به‌خصوص در کلانشهرها کمک خواهد کرد.
جعفری از کرج

  هوا زمستانی نیست چرا شرکت گاز نگران است
امسال اصلا زمستانی به آن معنای اصلی نداریم. لااقل تاکنون که اینگونه بوده و من در تهران سیستم گرمایش را کلا بسته‌ام. سؤال این است که اگر در ماه‌های پیش‌رو زمستان واقعی بشود، شرکت گاز چه خواهد کرد. اصلا گاز ما را چه شده است که به‌رغم داشتن هوای پاییزی در زمستان مدام مردم را دعوت به صرفه‌جویی و کاهش دما می‌کنند.
صبوری از تهران

  روغن در بازارهای اهواز کمیاب است
به‌رغم اینکه مسئولان سخن از حل مشکل توزیع روغن سرمی‌دهند و صدا و سیما هم مدام روغن های مختلف را تبلیغ می‌کند در بازار اهواز روغن مایع کمیاب است.
مهدی از اهواز

  تکلیف زمین‌های کنار دانشگاه آزاد پردیس چه شد؟
8سال قبل پس از طی مراحل قانونی و اداری همراه صدها نفر دیگر زمین‌هایی به مساحت 200مترمربع در فاز6 پردیس جنب دانشگاه آزاد خریدیم که از آن زمان تاکنون نه پول‌هایمان را بازگردانده‌اند و نه زمین را به ما تحویل می‌دهند؛ درحالی‌که همگی سند تک برگی هولوگرام دار در دست داریم.
مقرب از تهران 

پاسخ مسئولان
تخلفات مانع صدور سند تفکیکی مجتمع مسکونی یاس است

روابط‌عمومی منطقه یک شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «صدور سند تفکیکی واحدهای مجتمع یاس تا کی معطل بماند» در ستون با مردم روز 29آذرماه پاسخ داده است: «به‌اطلاع می‌رساند ملک مورد اشاره شهروند محترم دارای تخلفاتی شامل افزایش سطح اشغال، توسعه فضای مسکونی و تجاری، کسر پارکینگ، عدم‌رعایت ضوابط در پارکینگ‌های موجود و... است. لذا صدور پایان کار برای این مجتمع مشروط به رسیدگی کامل به کلیه تخلفات مذکور و ارائه تمامی مدارک و تأییدات مورد نیاز است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید