• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 17 دی 1399
کد مطلب : 121126
+
-

اصرار روی برگزاری آزمون دستیاری پزشکی درست نیست

با وجود پیگیری‌های بسیار برای به تعویق افتادن آزمون دستیاری پزشکی مسئولان روی حرف خود اصرار دارند و اصلا برایشان مهم نیست که پزشکانی که بیش از یک‌سال است شبانه‌روز درگیر درمان هستند چگونه از پس این آزمون برآیند. لطفا مسئولان وزارت بهداشت حال پزشکان داوطلب این آزمون را درک کنند.
پزشک عمومی از تهران 

  مصیبتی به نام وام ازدواج
پروسه دریافت وام ازدواج آنقدر زمانبر و روح فرساست که بهتر است مسئولان از دادن آن صرف‌نظر کنند. اینکه برای 50میلیون وام پسرم در بانک رفاه، سه ضامن بازنشسته یا کارمند رسمی برای هر زوج بخواهند اسمش اعطای وام نیست. شما فکر کنید برای 100میلیون پول که مصوب است به یک زوج بدهند به چند نفر باید رو بیندازند تا 6نفرشان از سر خیرخواهی یا ترحم ضامن وام گیرنده بشوند؟
دلخوش از کرج

  صدا و سیما دست از سریال‌های غم انگیز بردارد
مردم ما به‌دلیل شرایط چند دهه اخیر شاد نیستند و در این شرایط سال‌هاست صدا و سیمای ما در شرایط مختلف اعم از شادی یا غم بر طبل ماتم می‌کوبد. همه سریال‌ها داستان مصیبت و غصه و گرفتاری است و این مفهوم القا می‌شود که جز تحمل سختی‌ها و به دوش کشیدن بار غم‌ها راهی برای ادامه زندگی نیست.
پژمان فر از تهران 

   توقف موتورسیکلت و خودرو نشان نبود مدیریت است
توقف موتورسیکلت و خودرو بیشتر نشان نبود مدیریت است تا اعمال قانون. در تهران و دیگر کلانشهرها هم‌اکنون پارکینگ‌های بسیاری مملو از خودروها و موتورهای توقیفی شده‌اند که گره‌ای از اجرای قانون باز نمی‌کند و بر عکس گره در کار مردم می‌اندازد.
حکیمی از اصفهان

قدردانی
درود بر پرسنل بیمارستان‌های توحید و کوثر سنندج

هیچ راه دیگری به جز درخواست از روزنامه‌ همشهری برای انعکاس قدردانی‌ از کارکنان زحمتکش بیمارستان‌های توحید و کوثر سنندج نیافتم که در روز‌های سخت همواره مرهم درد‌های بیمارانی چون پدرم بودند. کادر درمان این بیمارستان‌ها به خوبی می‌دانند خانواده بیماران چقدر به خوش‌رویی و امیدبخشی آنها برای بهبود بیمارشان نیاز دارند. درود بر کادر درمان بی‌ادعا.
شراره عزیزی از سنندج

این خبر را به اشتراک بگذارید