• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 26 فروردین 1397
کد مطلب : 12105
+
-

ریزنویس

    ولی داداشی (عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس): دستگاه قضایی باید به پرونده‌هایی که از دوره قبل شهرداری تهران به این دستگاه ارسال شده، عادلانه رسیدگی کند. اگر تخلفی شده «حکم مجازات» صادر کند و اگر تخلفی اتفاق نیفتاده باشد «حکم برائت» صادر کند. دستگاه قضایی باید پرونده‌های این شهرداری و آن شهرداری و هر دستگاه دیگر را فارغ از گرایشات سیاسی رسیدگی کند. (ایسنا)

  ناهید خداکرمی (رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران): پرونده‌های تخلفات شهرداری قطعا می‌بایست توسط اداره کل حقوقی شهرداری پیگیری شود و ان‌شاءالله دادستان که به مسائل شهر خیلی حساس هستند نیز هرچه زودتر به این پرونده وارد شده و در مورد سرانجام 12گزارشی که نجفی برای آنها ارسال کرده توضیح دهد. (ایسنا)

  علی امام (مدیرعامل شرکت متروی تهران): فاز یک خط 7مترو به پیشرفت فیزیکی 65درصدی رسیده است. فاز یک این خط به طول 7کیلومتر حدفاصل ایستگاه مولوی تا ایستگاه نواب صفوی در بخش ساختمانی در مراحل نازک‌کاری و تجهیز است که تلاش می‌کنیم تا خردادماه با لحاظ استانداردهای لازم به بهره‌برداری برسد. (شهرنوشت)

     حجت الله میرزایی (معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران): تیم برنامه‌ریزی و تدوین برنامه سوم شهر پایدارترین بخش از مدیریت شهری تهران است و فرایند تدوین برنامه فراگیر و پرشتاب به‌کار خود ادامه می‌دهد. هیچ‌یک از اعضای تیم تدوین برنامه سوم تا پایان کار تصویب برنامه از گروه جدا نخواهند شد. (ایسنا)

   محمدرضا عارف (رئیس فراکسیون امید): یکی از شعارهای اصلی اصلاح‌طلبان شفافیت در عملکرد‌ و محرم دانستن مردم در تمامی امور است.اقدام درخور تحسین شهرداری تهران در راه‌اندازی سامانه شفافیت قراردادها گامی در جهت تحقق این شعار بود.امیدوارم این روند در ادامه مسیر تداوم داشته باشد، هرچند هزینه‌هایی هم باید دراین مسیر متحمل شد. (ایلنا)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :