• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
سه شنبه 16 دی 1399
کد مطلب : 121002
+
-

مسئولان فقط منتظر وزش باد نباشند

اگر در طبیعت دستکاری نشود، در توسعه شهرها مسائل آینده آنها پیش‌بینی شود، در خودروسازی و تامین سوخت دقت شود و ده‌ها مورد دیگر اصلا معضلی به نام آلودگی هوا نخواهیم داشت. اکنون که این مشکل را داریم توقع این است که مسئولان برای حل آن تدبیر کنند نه اینکه منتظر باشند باد بوزد و بعد تا بحران بعدی آلودگی هوا مشکل را به فراموشی بسپارند!
عبدی از تهران

   بانکداری الکترونیک پر از نقص است
اگر بانکداری الکترونیک به‌معنایی که بانک‌ها ادعا می‌کنند اجرایی شده باشد نباید هنوز کاغذ به‌دست  بین بانک‌ها آمد و شد کرد. وقتی حسابی رفع توقیف شد آیا در این سیستم بانکی نباید در همه شعب این موضوع قابل رویت باشد؟ چگونه است که شعبه به شعبه باید برویم و رفع توقیفی را اعلام کنیم آن هم به‌خاطر مسدود شدنی که از سر گرفتاری است نه اختلاس و کلاهبرداری.
توکلی از کرج

  رقم‌ها‌ی بیمه خویش فرما خارج از توان مردم است
به‌تازگی رقم‌های بیمه خویش فرمایی در تامین‌اجتماعی آنقدر بالا رفته که پرداخت آن برای قشر متوسط و فقیر بسیار سخت است. فردی مانند من با 28سال سابقه می‌خواهد که حتما بیمه 30ساله‌اش تکمیل شود اما این ارقام واقعا منصفانه نیست و خارج از توان همه اقشار است.
آوایی از نهاوند

    نانوایی خیابان دولت ورامین صبح‌ها دیر باز می‌کند
کارگران نانوایی بربری داخل خیابان دولت در شهرستان ورامین تهران ساعت هفت و نیم صبح تازه از خواب بیدار می‌شوند. بارها به اتحادیه نانوایان ورامین هم زنگ زده‌ایم. عنوان کرده‌اند که این کار تخلف است ولی وضعیت تغییر نکرده و مردم صبح‌ها معطل این نانوا می‌شوند.
احمد تاجیک از ورامین

    مشکل اصلی؛  گرانی و تورم
امروز مشکل اساسی کشور گرانی و تورم   است و مسئولان باید فقط و فقط روی این موضوع تمرکز کنند. قمارباز اینترنتی، ماهواره، نوع پوشش، فرهنگ و... در جایی مهم هستند که مردم نانی برای خوردن داشته باشند. مسئولان و برخی تندروها به جای اهمیت دادن به حاشیه‌ها به حل مشکل اصلی مردم بپردازند. پس از حل معضل گرانی با توان و فکر باز می‌توان برای حل باقی مشکلات مدیریت و برنامه‌ریزی کرد.
محمد از رشت

این خبر را به اشتراک بگذارید