• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 16 دی 1399
کد مطلب : 120998
+
-

خروج متروی تبریز از خط به‌خیر گذشت

داخلی
خروج متروی تبریز از خط به‌خیر گذشت

 یکی از واگن‌های قطار شهری تبریز در جریان حادثه‌ای عجیب از خط خارج شد و به‌شدت آسیب دید. این حادثه در حالی رخ داد که واگن خالی از مسافر بود و درصورت حضور شهروندان در قطار ممکن بود یک فاجعه اتفاق بیفتد.
به گزارش همشهری، این حادثه ساعت 9:15 صبح دیروز در فاز سوم متروی تبریز و در نزدیکی سه‌راهی امین به سمت لاله در منطقه قونقا اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که این قطار در حال عبور از مسیر بود که به دلایلی که هنوز اعلام نشده واگن دوم بعد از واگن راهبر از خط خارج شد. تصاویر منتشر شده از این حادثه از شدت این حادثه حکایت دارد و نشان می‌دهد یکی از واگن‌ها به‌شدت آسیب دیده است.
بهرام فرهخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز در توضیح این حادثه به ایسنا گفت: خوشبختانه هنگام وقوع حادثه قطار خالی از مسافر بود و فقط شاهد خسارت مالی به واگن بودیم و به‌دلیل بیمه بودن این خسارت هم جبران خواهد شد.
وی ادامه داد: واگن خارج شده از ریل، واگن راهبر نبود و دومین واگن بعد از واگن راهبر از ریل خارج شد. حادثه هیچ محدودیتی در ارائه خدمات به مسافران ایجاد نکرد و خدمات سازمان قطار شهری تبریز کماکان طبق روال معمول ادامه دارد. او در مورد علت حادثه گفت: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان قطار شهری در حال بررسی است و پس از مشخص شدن علت اعلام خواهد شد. براساس این گزارش در جریان این حادثه راهبر قطار از ناحیه چشم مصدوم و به بیمارستان منتقل شد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید