• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 15 دی 1399
کد مطلب : 120801
+
-

اسناد


تصویب‎‌‎نامه هیأت‎‌‎ وزیران مبنی بر اضافه شدن مدیرکل بهزیستی استان به ترکیب اعضای کمیته هماهنگی اشتغال در تاریخ شهریور1371


بانک‎‌‎مرکزی و زمین‎‌‎های عباس‎‌‎آباد
سید محمدحسین عادلی، رئیس‎‌‎کل وقت بانک مرکزی، در نامه‎‌‎ای از هاشمی‎‌‎رفسنجانی درباره زمین‎‌‎های عباس‎‌‎آباد که این سازمان برای ساخت مجتمع اداری بانک و خزانه جواهرات ملی درنظر گرفته بود، کسب تکلیف می‎‌‎کند که رئیس‎‌‎جمهور ذیل نامه می‎‌‎نویسد: «با مذاکره با مقام‎‌‎معظم‎‌‎رهبری، این مسئله تمام شد و مقرر شد شهرداری براساس معیارهای خاصی برای عمران منطقه اقدام نماید و شما نیز می‎‌‎توانید اقدام نمایید». 


تقویم ثابت شورای برنامه‎‌‌‎ریزی منطقه‎‌‎ای برای اجلاس وقایع پیشنهادی اکو در سال1370

هاشمی‎‌‎رفسنجانی طی بخشنامه‎‌‎ای در مردادماه 1370، به تمامی وزارتخانه‎‌‎ها، سازمان‎‌‎ها و نهادهای دولتی دستور می‎‌‎دهد که به‎‌‎منظور انجام سرشماری، همکاری‎‌‎های لازم را با مرکز آمار ایران داشته باشند.

رئیس‎‌‎جمهور ذیل نامه استاندار فارس در سال1370 درباره مشکلات کارخانه سیمان این استان، به نعمت‎‌‎زاده، وزیر وقت صنایع، دستور رسیدگی می‎‌‎دهد.

لایحه افزایش سرمایه جمهوری ‎‌‎اسلامی ایران در شرکت مالی بین‎‌‎المللی (وابسته به بانک جهانی) در تیرماه1372


لایحه موافقتنامه حمل‌ونقل بین‎‌‎المللی جاده‎‌‎ای بین دولت‎‌‎های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان در تاریخ تیرماه1373


 سیدمحمد میرمحمدی، معاون رئیس‎‌‎جمهور و دبیر شورای ‎‌‎عالی اداری، در اسفند1372 نامه‎‌‎ای به رهبر معظم ‎‌‎انقلاب می‎‌‎نویسد و تقاضا می‎‌‎کند فعالیت شورای ‎‌‎عالی اداری ادامه یابد که آیت‎‌‎الله‌خامنه‎‌‎ای ذیل آن خطاب به رئیس‎‌‎جمهور چنین می‎‌‎نویسند: «درصورتی‎‌‎که درخواست ریاست سازمان امور استخدامی از موارد ضرورت محسوب شود، موافقت می‎‌‎شود که تا تصویب قانونی فعالیت شورای‎‌‎عالی اداری ادامه یابد». رئیس‎‌‎جمهور هم در کنار دستنویس رهبر معظم انقلاب، دستور ادامه فعالیت این شورا را صادر می‎‌‎کند.


موافقت هاشمی‎‌‎رفسنجانی با تقاضای محمود احمدی‎‌‎نژاد، استاندار وقت اردبیل در فروردین1376، مبنی بر اختصاص کمک‎‌‎های بلاعوض به زلزله‎‌‎زدگان این استان

رئیس‎‌‎جمهور در بهمن‎‌‎ماه1372، در پاسخ به نامه رضا امراللهی، رئیس وقت سازمان انرژی اتمی، با تخصیص اعتبارات مورد‎‌‎ نیاز این سازمان «تا سطح 80درصد اعتباراتشان» موافقت می‎‌‎کند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید