• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 11 دی 1399
کد مطلب : 120497
+
-

با مردم/ کمک‌های جهادی برای سیل خوزستان موقت و اضطراری است

جاری شدن سیل ناشی از بارندگی آن‌هم در استان گرمسیری مثل خوزستان از بی‌اصول بودن معماری و ایمنی خبر می‌دهد و کمک گروه‌های عزیز جهادی و بسیج برای رفع سیلی که منجر به آسیب‌رسانی به منازل و اموال مردم شده بی‌شک موقت و اضطراری است. اما مسئولان مدام به تلاش‌های این گروه‌ها اشاره می‌کنند و فکری برای حل ریشه‌ای این معضل ندارند. بی‌شک وقوع این سیل‌های مکرر نیازمند ریشه‌یابی و چاره‌سازی‌ سریع است.
کریمان از اهواز

  قیمت بالای تعمیرگاه‌های مراکز معاینه فنی خودرو
قیمت ارائه خدمات در تعمیرگاه‌های مراکز معاینه فنی خودرو آن قدر بالاست که اغلب از سپردن کار به آنها صرف‌نظر می‌کنیم درحالی‌که با اعتمادی که به ‌کار این تعمیرگاه‌ها وجود دارد اگر قیمت‌هایشان مناسب باشد مردم از مراجعه به تعمیرگاه‌های بیرون که بعضا فریبکارانه عمل می‌کنند خودداری می‌کنند.
احمدپور از تهران

  جریمه‌های بی‌ضابطه در عوارضی محدوده رباط ‌کریم
هر روز مجبورم برای کار از تهران به رباط ‌کریم بروم و از عوارضی عبور می‌کنم؛ درحالی‌که همیشه عوارض را به‌موقع داده‌ام اما زمانی که استعلام خلافی می‌گیرم رقم 400هزار تومان و در بعضی روزها 2جریمه 80هزار تومانی را نشان می‌دهد. واقعا ضابطه‌ای بر این امر حاکم نیست؟
رنجکش از رباط‌کریم

  تهران تا کرج 11روز راه است؟
بسته پستی که از طریق پست پیشتاز از تهران به کرج برایم فرستاده بودند 11روز بعد به دستم رسید. واقعا شعارهای پستی که می‌گویند جز برای کار و تفریح از منزل خارج نشوید و کارهای خرید و حمل و تحویل بموقع را به ما بسپارید، پوچ به‌نظر می‌رسند.
جهانفر از کرج

   قیمت پایین در میادین میوه و تره‌بار به‌دلیل کیفت پایین است
اختلاف قیمت میادین میوه و میادین شهرداری با بیرون 37درصد اعلام می‌شود؛ درحالی‌که کیفیت میوه‌ها و صیفی جات آن با بیرون قابل قیاس نیست. آقایان سری به میادین بزنند و از میوه‌های بی‌کیفیت بازدید کنند تا بدانند اختلاف قیمتی که عنوان می‌کنند به چه علت است؟
جعفری از قیطریه

این خبر را به اشتراک بگذارید