• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 10 دی 1399
کد مطلب : 120389
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/jRMnY
+
-

نکته بازی- شجاعی، رحمتی دوم؟

گویا در تبریز اصرار عجیبی وجود دارد برای اینکه مسعود شجاعی سرمربی قطعی تراکتور باشد. محمدرضا زنوزی حتی به وضوح گفته: «در ایران گزینه مناسب برای جانشینی شجاعی نداریم.» روشن نیست این اجماع برسر توان کیفی شجاعی از کجا می‌آید، اما به هر حال مسعود هم در موقعیت حساسی قرار گرفته و باید یک تصمیم کلیدی بگیرد. او هنوز حتی از تیم ملی هم خداحافظی نکرده، چه برسد به فوتبال باشگاهی. سرمربی شدن شجاعی اما فرصت بازی را برای همیشه از او خواهد گرفت؛ شبیه اتفاقی که برای مهدی رحمتی رخ داد و معلوم نیست که او الان از چنین تصمیمی رضایت دارد یا نه. گفته می‌شود رحمتی برای مربی شدن، قید یک پیشنهاد مالی بزرگ را زد و البته این روزها حال تیمش اصلا خوب نیست.

و حالا طلبکاران تکواندوکار استقلال
در شرایطی که همین یک‌ماه پیش گفته می‌شد هیأت‌مدیره استقلال برای رفع هزینه‌های اضافی درصدد تعطیلی تیم کشتی این باشگاه است، حالا خبر رسیده علاوه بر حفظ کشتی، آبی‌ها قرار است در رشته تکواندو هم فعالیت کنند! چه آن موقعی که سعادتمند تیم کشتی راه انداخت و چه حالا، قشنگ معلوم است که آخر این داستان به تراشیده شدن طلبکاران غیرفوتبالی برای استقلال خواهد انجامید؛ درست مثل بازیکنان شطرنج و واترپلوی پرسپولیس که الان دنبال پول‌شان هستند. اگر شما تا هزار سال دیگر هم به اینها بگویید رئال مادرید با آن عظمتش فقط در 2 رشته فوتبال و بسکتبال فعال است و تا 2 سال پیش حتی تیم زنان هم نداشت، باز آقایان کار خودشان را می‌کنند، چون خبری از آینده‌نگری نیست.

خیلی دیر شده رفیق!
فیل محسن مسلمان با یک نیمچه درخشش در سایپا یاد هندوستان کرده و گفته دلش می‌خواهد دوباره به پرسپولیس برگردد. مسئله اینجاست که او یک روز قلب تپنده قرمزها بود، اما خودش قدر موقعیتش را ندانست. بعد هم 2 سال از عمر فوتبالی‌اش به بطالت گذشت. درست در همین روزی که مسلمان به‌اصطلاح برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده، امید نمازی هم مصاحبه کرده و گفته کل مشکلاتش در ذوب‌آهن زیرسر همین بازیکن بوده است! مسلمان تازه اضافه کرده که فقط 29سال دارد و هنوز قید تیم ملی را نزده. محسن یادش نیست، اما او قید تیم ملی را زمانی زد که با تمارض از همراهی این تیم طفره رفت و با افتخار هم این موضوع را اعلام کرد؛ اوایل دوران کی‌روش.بنده خدا دیروز هم که مصدوم شد و کلاً پرونده بسته شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید