• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 10 دی 1399
کد مطلب : 120386
+
-

حراج زمستانی

برخی باشگاه‌ها مجبورند در نقل‌وانتقالات زمستانی بازیکنان خود را به قیمت پایین واگذار کنند

چیزی به آغاز نقل‌وانتقالات زمستانی فوتبال نمانده. بازیکنان زیادی هستند که قراردادشان تنها تا انتهای فصل معتبر است و پس از آن می‌توانند به‌صورت آزاد و رایگان به هر تیمی که خواستند بروند. قانون به این بازیکنان اجازه می‌دهد از ژانویه با باشگاه بعدی خود به‌طور علنی وارد مذاکره شوند. برخی باشگاه‌ها هم ترجیح می‌دهند در فاصله نیم‌فصل مانده به پایان قرارداد این بازیکنان یا با آنها تمدید کنند یا با مبلغی پایین آنها را به فروش برسانند.
راموس: کاپیتان رئال هر بار سر تمدید قرارداد همین بازی‌ها را درمی‌آورد. آخرین واکنش او به سؤالی از سوی یک خبرنگار این بود: «ببینیم چه می‌شود.» رئال به بازیکنان بالای 30سال قرارداد چندساله پیشنهاد نمی‌دهد اما شرایط راموس فرق دارد. کاپیتان قراردادی سه‌ساله با حقوق ثابت می‌خواهد اما باشگاه نهایتا دو ساله پیشنهاد بدهد.
آلابا: مدافع اتریشی بایرن رفتنی است. رئال ممکن است تنها خریدش در نقل‌وانتقالات زمستانی را انجام دهد یا با این بازیکن برای فصل بعد به توافق برسد. آلابا سالی 10 میلیون دستمزد می‌خواهد. رابطه چلسی با مدیر برنامه‌های او بهتر است و چند باشگاه دیگر هم آلابا را می‌خواهند.
ممفیس: مهاجم هلندی که برای پیوستن به بارسلونا و رونالد کومان بال‌بال می‌زند، هنوز نتوانسته به این‌رؤیا دست یابد. او قبلا هم رؤیای بازی در رئال را داشت. اوضاع مالی بارسلونا حتی برای 5میلیون هزینه کردن برای خرید این بازیکن هم مناسب نیست. گفته می‌شود او به یوونتوس نزدیک‌تر است. یووه یک مهاجم را برای ذخیره موراتا که خودش هم قرضی است می‌خواهد. شاید آنها یورنته را بگیرند.
اوزیل: با نتیجه‌ای که آرتتا مقابل چلسی گرفت فعلا موقعیتش روی نیمکت مربیگری آرسنال را بهبود بخشیده. پس اوزیل در فاصله 6ماه مانده به پایان قراردادش باید برود. او به یوونتوس لینک شده بود که باشگاه ایتالیایی این خبر را تکذیب کرد. شاید اوزیل به یک باشگاه ترکیه‌ای برود تا در کنار همسرش که بازیگر ترک است بماند. موستافی هم به‌نظر رفتنی است. شایعاتی درباره علاقه بارسا به او منتشر شده بود که بعدا تکذیب شد. توریرا هم که به اتلتیکو قرض داده شده ممکن است برگردد یا به تورینو قرض داده شود.
دیه‌گو کاستا: در اتلتیکو زیاد به او بازی نمی‌رسد. او در فکر ترک دوباره باشگاه است. یک‌بار لالیگا را به مقصد چلسی ترک کرد و موفق بود. حالا آرسنال خواهان جذب قرضی این مهاجم خشن است.
مسی: در مصاحبه آخرش گفته نمی‌داند در تابستان تیم را ترک می‌کند یا خیر اما ابراز امیدواری کرده روزی در لیگ آمریکا بازی کند. گمانه‌زنی‌ها حاکی است که او و دوست صمیمی‌اش سوارس احتمالا در سال2022در تیم اینتر مایامی که متعلق به دیوید بکام است با هم همبازی شوند. اما پیش از آن مسی احتمالا به پاریس یا سیتی خواهد رفت یا در بارسا می‌ماند.
رئالی‌ها: ممکن است ایسکو قرضی به انگلیس برود اما محتمل‌تر است که در پایان فصل قطعی به سویا برود. اورتون و آرسنال هم شرایط او را دنبال می‌کنند. یوویچ شاید به ولوز قرض داده شود تا جای خالی خیمنس مصدوم را پر کند و برای مدتی پایش به توپ بخورد. اونای امری به کوبو در ویارئال بازی نمی‌دهد. برای همین یا کوبو به رئال برمی‌گردد یا به تیمی دیگر قرض داده می‌شود. قرارداد واسکس و مودریچ هم به‌زودی تمام می‌شود اما آنها در تیم ماندنی خواهند بود.
بارسایی‌ها: برخی بازیکنان به این باشگاه لینک شده‌اند اما برای خرید آنها پولی در بساط نیست. به‌دلیل مصدومیت پیکه ممکن است یک مدافع باتجربه به‌صورت قرضی جذب شود؛ بازیکنی در سطح موستافی. ریکی پوچ، جوان آینده‌دار بارسا که کومان به او علاقه‌ای ندارد، مورد توجه آرسنال قرار گرفته است تا نیم‌فصل دوم به‌صورت قرضی در این تیم لندنی بازی کند.
بقیه: اریک گارسیا و آگوئرو ماه‌های پایانی قراردادشان را در من‌سیتی سپری می‌کنند و ممکن است هردو به‌ صورت آزاد در پایان فصل به بارسلونا بپیوندند. خوان برنات، درکسلر، کاوانی، لینگارد، واینالدوم، دی‌ماریا و... هم ممکن است برچسب حراج بخورند، چون در پایان فصل تاریخ انقضای این محصولات پایان می‌یابد.

این خبر را به اشتراک بگذارید