• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 9 دی 1399
کد مطلب : 120262
+
-

کافه مجلس- مسئولیت جان‌باختن کوهنوردان با کیست

سید‌مصطفی میرسلیم در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «وزارت ورزش پاسخ دهد مسئولیت فاجعه جان‌باختن ۱۲‌نفر از هموطنان عزیز ما با نخستین برف زمستانی، با کیست؟ چه نظارتی بر فعالیت‌های فدراسیون کوهنوردی اعمال می‌شود؟»

  قم عقب نگاه داشته شده است
علیرضا زاکانی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفته است: با توجه به اینکه استان قم دومین شهر زیارتی کشور و کانون فکری جهان اسلام و انقلاب اسلامی است، اما توسط بسیاری از عناصر به‌صورت عمد در یک نقطه درجا زده و عقب نگه‌داشته می‌شود. به گزارش ایسنا، وی گفت: وجود مراجع عظام تقلید و علما در شهر قم این فرصت را برای توسعه همه‌جانبه استان ایجاد کرده است ولی متأسفانه این توسعه‌یافتگی در سال‌‌های گذشته مغفول مانده است.

  سیاری به‌خاطر بودجه به مجلس رفت
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اعضای این کمیسیون دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، ضرورت بازنگری و ارتقای بودجه ارتش در ردیف‌های اعتباری بودجه سال‌۱۴۰۰ و الزام دولت بر اولویت‌دهی به بودجه امور دفاعی نیروهای مسلح ازجمله موضوعات اصلی این دیدار بود. بررسی تطبیقی ردیف‌های اختصاص‌یافته به ارتش در بودجه سال‌جاری و سال1400 نیز در دیدار حمیدرضاحاج‌بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با امیر دریادار سیاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید