• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 7 دی 1399
کد مطلب : 120030
+
-

با مردم/ خبری از واریز پول فروش سهام عدالت نشد

 خبری از واریز پول فروش سهام عدالت نشد
6ماه قبل 30درصد سهام عدالت خود را فروختم و از آن زمان تاکنون یک ریال به‌حساب من واریز نشده است. این چگونه سهامی است که پول آن نقد نمی‌شود. شماره تماس 1569برای پیگیری این موضوع است اما کسی پاسخگوی آن نیست.
حسینی از تهران

 افزایش حقوق 25درصدی پاسخگوی هزینه‌ها نیست
افزایش 25درصدی حقوق برای سال آینده درحالی‌که تقریبا همه‌‌چیز افزایش 100درصدی و بیشتر داشته است به هیچ عنوان کفاف یک زندگی معمولی را نمی‌دهد. ما مردم عادی کاری به قیمت طلا و ارز و غیره نداریم و منظورمان تامین کالای اساسی و مایحتاج با این میزان افزایش است. با این حال هم مدام در بخش‌های مختلف خبری این خبر در بوق و کرنا می‌شود.
ثالثی از شمیرانات

 کمک معیشت و یارانه به ما نرسید
از مدت‌ها قبل بیکار شده و این‌ماه آخرین حقوق بیمه بیکاری مقرر را دریافت می‌کنم و نمی‌دانم درحالی‌که هنوز شغلی نیافته‌ام چه باید بکنم. با این حال کمک معیشت یک میلیون تومانی و یارانه 100هزارتومانی ماهانه دریافت نکرده‌ام درحالی‌که در نوبت قبل مشمول این کمک دولتی شده بودم.
عابد از تهران

 جاده منجیل به طارم نیازمند بهسازی جدی است
درحالی‌که میوه‌جات طارم از جاده منجیل - طارم علیا - گیلوان به تهران حمل می‌شود، وضعیت این جاده بسیار بد است زیرا 50سال قبل ساخته و آسفالت شده و از آن زمان فقط تردد در آن صورت گرفته است و بس. این جاده 50ساله بارها باعث رقم خوردن حوادث مرگبار شده است اما کسی به فکر برطرف کردن مشکلات آن نیست.
حیدری از طارم

  انتقاد از برخورد نا مناسب
سال گذشته تلفن همراه دختر من سرقت شد و پیرو آن مسائل متعددی به دلیل سوءاستفاده از گوشی وی پیش آمد. درحالی‌که سارق را در شهرستان هریس شناسایی کردیم، وی با پارتی بازی و رانت برخی اقوام خود تاکنون از بازگرداندن گوشی امتناع کرده است. چندی قبل پیرو همین مسائل به‌دلیل اخاذی‌های مالی که با گوشی دخترم انجام شده بود مأموران کلانتری بریانک دخترم را با دستبند از درب منزل بردند و حتی یک مأمور زن یا خودرو برای بردن وی اعزام نشده بود.
دوستی از بریانک تهران

 فروختن دارایی‌های دولت به ضرر نسل‌های آینده است
فروختن دارایی دولت به بهانه واریز یارانه معیشتی اجحاف به نسل آینده و پاک‌کردن صورت مسئله تورم، اقتصاد بیمار، افزایش قیمت ارز و امثالهم است. ما در مقابل آیندگان هم مسئولیم.
دلیری از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید