• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 30 آذر 1399
کد مطلب : 119195
+
-

علی محمد سعادتی شهردار منطقه 12

یلدای متفاوت در سایه مهربانی

یلدای متفاوت در سایه مهربانی

آخرین یلدای قرن 1300 هم فرا رسید. یلدایی از جنس مهربانی و همدلی. امسال در حالی به پیشواز شب یلدا می‌رویم که برخلاف سالهای گذشته می کوشیم با پرهیز از دورهمی ها، سلامت و تندرستی را به  خانواده و همه اطرافیانمان ارمغان دهیم.

نیت همه مان در شب یلدای امسال باید سلامتی عزیزان، همشهریان و همسایه‌هایمان باشد و سعی کنیم با در خانه ماندن و خودداری از دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه  مانع از شیوع بیماری ویروس کرونا و تلخ شدن کاممان در روزهای زمستانی شویم.
همشهریان عزیز ما قطعاً امسال با توجه به شرایط خاص پیش رو، مراسم شیرین و دلچسب شب یلدای ایرانی را با تعلیق رفت و آمدها متفاوت از سال های گذشته و از طریقی دور همی های مجازی گرامی می دارند تا بستر تکرار دورهمی های شاد سال های گذشته با حفظ سلامتی همه عزیزانشان فراهم شود.
شیوع ویروس کرونا و تاثیر منفی آن بر خیلی از کسب و کارها باعث شده تا امروز بخش قابل توجهی از افراد جامعه ما به خصوص در محله های محروم از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار نباشند که نباید درسایه مهربانی و پیشینه فرهنگی ما در دستگیری از نیازمندان  مورد غفلت واقع شود. حواسمان به همسایه، همشهری و دوستانمان باشد تا در یلدای بی تکرار قرن لبخند را مهمان همه هموطنان‌مان کنیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید