• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 25 آذر 1399
کد مطلب : 118837
+
-

عالیشاه: با جام برمی‌گردیم

کاپیتان دوم پرسپولیس اعتقاد دارد تیم امسال از تیم 2 سال پیش هم آماده‌تر است

عالیشاه: با جام برمی‌گردیم


امید عالیشاه، هافبک تهاجمی پرسپولیس که سال‌ها تجربه بازی در این تیم را دارد در غیاب احسان پهلوان و وحید امیری شانس بالایی برای بازی کردن مقابل اولسان هیوندای دارد. کاپیتان دوم پرسپولیس در گفت‌وگو با همشهری از آمادگی و روحیه بالای تیم برای این مسابقه می‌گوید.

 شرایط تیم برای بازی مقابل اولسان هیوندای چگونه است؟
شرایطمان خوب است و تنها هدف ما این است که با کسب جام به تهران برگردیم. می‌خواهیم با جان و دل بازی کنیم و همه بچه‌ها هم‌قسم شده‌اند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند تا انتظارات هواداران برآورده شود.
 دوست داشتی برای بازی فینال ویسل کوبه ژاپن صعود می‌کرد یا اولسان؟
هم تیم ژاپنی و هم تیم کره‌ای برای ما قابل احترام بودند و فرقی هم نمی‌کرد کدام‌یک به فینال صعود کنند. مطمئنا هر دوی این تیم‌ها از قدرت بالایی برخوردار بودند که توانستند تا نیمه‌نهایی بالا بیایند. در ضمن برای تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا شود دیگر تفاوت ندارد کدام تیم در فینال رقیبش باشد.
  خیلی از بازیکنانی که 2 سال قبل در فینال لیگ قهرمانان حضور داشتند مانند خودت و سیدجلال حسینی، نوراللهی، رسن، کامیابی‌نیا و رادوشویچ الان هم عضو تیم هستند و به‌نظر تجربه کافی برای موفقیت در مسابقه فینال را دارید. نظر خودت چیست؟
الان تمام بازیکنان حاضر در تیم به خوبی می‌دانند در چه شرایط مهمی هستیم و همگی درک مناسبی از فینال لیگ قهرمانان آسیا دارند. البته همانطور که شما اشاره کردید تجربه فینال 2 سال قبل هم هست. تک‌تک بازیکنان به‌خوبی می‌دانند چه فرصت مناسبی است تا نام خود را در تاریخ ثبت کنند. آنها می‌دانند چشم 40میلیون هوادار به ماست.
 باتوجه به اینکه در فینال 2 سال قبل هم همراه پرسپولیس بودی، به‌نظرت آن تیم شرایط بهتری برای قهرمانی داشت یا تیم فعلی؟
آن موقع بنا به محرومیت نقل‌وانتقالاتی که داشتیم نتواستیم بازیکنی جذب کنیم و در 2 بازی رفت و برگشت فینال فشار زیادی به ما وارد شد. یعنی هم بازیکن کم داشتیم و هم انرژی بچه‌ها تخلیه شده بود. اما الان وضعیت‌مان خوب است و ان‌شاءالله بتوانیم شرایط متفاوتی را رقم بزنیم.
 به‌عنوان یک بازیکن تهاجمی ممکن است این فرصت را پیدا کنی که در فینال گل بزنی و اگر این اتفاق بیفتد نامت در تاریخ باشگاه ثبت خواهد شد. به ثبت چنین موفقیتی فکر کرده‌ای؟
در چنین مسابقه مهمی اهمیت ندارد چه‌کسی گلزنی کند. من اعتقاد دارم در چنین رویدادی موفقیت‌های شخصی حائز اهمیت نیست بلکه موفقیت تیمی ملاک است. برای اینکه افتخار قهرمانی و گلزنی در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای یک نفر نیست بلکه برای کل تیم است. همه تیم هم تلاش می‌کنند که چنین عنوان مهمی به‌دست بیاورند. پس نمی‌توان چنین موفقیتی را به پای یک نفر، 2 نفر یا چند نفر نوشت. موفقیت برای همه است و باید به پای همه نوشته شود. برای همین باید بگویم من در فینال به‌دنبال موفقیت‌های شخصی نیستم. ان‌شاءالله تیم موفق شود و با گرفتن جام قهرمانی آن را تقدیم هواداران کنیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید