• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 25 آذر 1399
کد مطلب : 118833
+
-

نکته بازی / بگذار عرقت خشک شود، بعد!


تصمیم غیرمنتظره محمود فکری در بازی با شهرخودرو، استفاده از بازیکن جوانی به نام سبحان خاقانی بود که خیلی هم زود با زدن نخستین گل بازی، جواب اعتماد کادرفنی را داد. نکته جالب اما به شادی گل خاقانی مربوط می‌شد؛ جایی که او «هیس» نشان داد و بعد از بازی هم گفت: «منظورم به یک عده خاص بود.» حالا معلوم نیست خاقانی از دست مربیان تیم‌های قبلی‌اش شاکی است یا هدف دیگری دارد، اما به هر حال به این بازیکن سابق سیاه‌جامگان و تراکتور گوشزد می‌کنیم که خیلی زود وارد هیس نشان دادن و کارهایی از این قبیل شده است. او آشکارا استعداد دارد، اما‌ای‌کاش اجازه می‌داد عرقش خشک شود و بعد دنبال این مسایل باشد. حالا 4 تا بازی کن تا بعد ببینیم چه می‌شود.

عجب پایان تلخی داشت
تازه می‌خواستیم برای درخشش علیرضا بیرانوند برابر تاتنهام 7 شب و 7 روز جشن و پایکوبی داشته باشیم که کلوپ بروز بی‌معرفت همه‌‌چیز را خراب کرد. در نخستین بازی بیرانوند برای آنتورپ در لیگ بلژیک، این تیم با 2گل برابر بروژ شکست خورد و نمایش علیرضا هم طوری بود که سرمربی تیم بعد از پایان مسابقه گفت: «اشتباه کردم او را بازی دادم. » به این ترتیب به‌نظر می‌رسد دوره دوم نیمکت‌نشینی‌های بیرو در بلژیک شروع می‌شود. این در حالی است که هنوز علیرضا داشت جزئیات مکالمه‌اش با ژوزه مورینیو در آن چند ثانیه منتهی به عکس سلفی را برای نشریات مختلف تعریف می‌کرد. فوتبال اما بی‌رحم است و اگر در باد دیروز بخوابی، امروز را بدجوری از دست می‌دهی. این درس جدید بیرانوند بود.

این همان قطر است آقای پیروانی!
به سلامتی پرسپولیس برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا به قطر رفت و از ته دل امیدواریم سرخپوشان با کاپ قهرمانی به ایران برگردند. هم‌اکنون اما اگر افشین پیروانی عزیز صدای ما را می‌شنود، خواستیم به او یادآوری کنیم این همان قطر است که روزهای اول برگزاری بازی‌ها برایش ابراز تأسف می‌کردید. البته نیت شما خیر بود؛ می‌خواستید برای ناکامی احتمالی مقدمه‌چینی کنید، اما خوشبختانه پرسپولیس فینالیست شد و سرمربی تیم‌تان طوری از قطری‌ها تشکر کرد که صدایش به مارکا در اسپانیا هم رسید. کشوری که شما برایش تأسف می‌خوردید، میزبان تیم‌های شرقی هم شد و قرار است سوپرجام آفریقا و جام‌جهانی باشگاه‌ها هم آنجا برگزار شود. مهم اما این است که شما به نشانه تعصب اعتراض کنید و بچه‌های زیر 15سال برای‌تان فن‌پیج بزنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید