• جمعه 30 شهریور 1403
  • الْجُمْعَة 16 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 20
شنبه 22 آذر 1399
کد مطلب : 118480
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/3139A
+
-

نکته بازی/بهاره رهنما هست، عادل نیست

حتما در جریان گاف قومیتی هفته گذشته بهاره رهنما در مسابقه شام ایرانی هستید. رهنما کلا حاشیه زیاد دارد، اما احتمالا در این مورد منظور خاصی نداشته و خودش هم به دفعات عذرخواهی کرده است. حرف ما اما چیز دیگری است. برنامه شام ایرانی کپی‌برداری دسته هزارم از مسابقات ماهواره‌ای است و حسابش از دست‌مان در رفته که چند صد قسمت و سری از تولیدش می‌گذرد. با این حال الان دیگر هیچ‌کس رغبتی برای تماشای آن ندارد، جز اینکه چنین گافی از دل برنامه بیرون بیاید. بعد چنین مجموعه خسته، کم‌رمق و بی‌محتوایی از سوی مسئولان شانس ادامه تولید دارد، اما به عادل فردوسی‌پور برای ساخت یک برنامه تخصصی مجوز نمی‌دهند. دنیای ما دنیایی است که بهاره رهنما صلاحیت دارد و عادل ندارد. زیاده عرضی نیست!

حالا پست‌های آبی را برگردان
دوران حضور علیرضا منصوریان در تراکتور بسیار کوتاه‎تر از حد تصور بود. حتی کسانی که نسبت به خلق و خوی مالک تراکتور آشنا بودند هم حدس نمی‌زدند منصوریان فقط 5هفته در این تیم تحمل شود و اینطور بی‌رحمانه او را کنار بگذارند. منصوریان در این مدت خیلی برای دلربایی از تراکتوری‌ها تلاش کرد و حتی در نخستین گام تصاویر استقلالی‌اش را از صفحه اینستاگرام پاک کرد؛ درحالی‌که هویت او مشخص است و اصلا نیازی به این کارها نیست. حالا که علیمنصور از تیم تبریزی جدا شده، راحت می‌تواند آن عکس‌ها را برگرداند و منتظر پیشنهاد بعدی باشد. با این حال خوب است او بداند هیچ کجای دنیا بازیکنان و مربیان با رفتن به یک تیم جدید، اقدام به محو نشانه‌های تیم قدیمی خود نمی‌کنند.

   اعتراض استقلال به تاریخ نیمه‌نهایی
با برگزاری دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد، تیم‌های راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند. از گروه اول این بازی‌ها استقلال و دانشگاه آزاد بالا آمدند و ایران‌مال و هیأت‌کشتی قائم‌شهر هم تیم‌هایی بودند که از گروه دوم جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کردند. در روز آخر این بازی‌ها که پنجشنبه برگزار شد، هیأت‌کشتی قائم‌شهر و پاس‌ستارگان ساری در دیداری حساس و دیدنی به تساوی (5-5) رسیدند اما درنهایت این قائم‌شهری‌ها بودند که به لطف پیروزی 6 بر 4 در دور رفت و با برتری 11 بر 9 درمجموع راهی مرحله بعد شدند. براساس اعلام فدراسیون، نیمه‌نهایی قرار است 26‌آذر‌ماه در خانه‌کشتی برگزار شود اما استقلالی‌ها به این تاریخ اعتراض کرده‌اند! آبی‌ها که امسال حضورشان در لیگ کشتی با حواشی فراوانی همراه بوده، این‌بار به نحوه انتخاب کشتی‌گیران ملی‌پوش اعزامی به مسابقات جام جهانی صربستان اعتراض دارند. ابتدا قرار بود حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور که هر 2عضو تیم ایران‌مال هستند راهی صربستان شوند اما حالا تصمیم کادرفنی تیم ملی عوض شده و قرار است امیرمحمد یزدانی از استقلال و رحمان عموزاد از دانشگاه‌آزاد به جام‌جهانی بروند، اتفاقی که باعث می‌شود آنها فرصت حضور در نیمه‌نهایی را از دست بدهند! با توجه به همین موضوع استقلالی‌ها که قرار است در نیمه‌نهایی به مصاف هیأت‌کشتی قائم‌شهر بروند، اعتراض خود را به گوش مسئولان برگزاری مسابقات رسانده‌اند اما بعید است این اعتراض به جایی برسد چراکه از طرفی غلامرضا محمدی اعلام کرده تغییر در فهرست نفرات اعزامی به صربستان ایجاد نمی‌کند و در مقابل فدراسیون هم سعی دارد خیلی زود پرونده لیگ کشتی را ببندد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید