• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 19 آذر 1399
کد مطلب : 118295
+
-

سریال‌هایی برای شب‌های زمستان

سریال‌هایی برای شب‌های زمستان

آرش نهاوندی_روزنامه نگار

نتفلیکس برای ‌ماه دسامبر و آغاز زمستان و تعطیلات زمستانی کرونایی، سریال‌هایی در ژانرهای متفاوت برای مخاطبان خود در فهرست پخش قرار داده است. طبق برنامه ارائه‌شده از سوی این شبکه، هم سریال‌های جدید پخش خواهد شد و هم فصل‌های جدیدی از سریال‌های محبوب و قدیمی‌تر از طریق نتفلیکس در‌ ماه دسامبرانتشار خواهد یافت.
 
سریال «دنیاهای ناشناخته»:سریال مستند طبیعی و تخیلی دنیاهای ناشناخته (Alien Worlds) یک مینی‌سریال سریال 4قسمتی است که سوفی اوکندو، راوی آن است. این سریال با استفاده از تکنیک‌های تصاویر کامپیوتری (سی‌جی‌آی) ساخته شده است. در این سریال، واقعیت و تخیل در هم آمیخته شده و تلاش می‌شود تا به‌طور مفهومی نشان داده شود که زندگی موجودات فضایی در سایر کرات چگونه می‌تواند باشد.

سریال «چیزهای کوچک زیبا»: پخش این سریال قرار است از 14دسامبر(24آذر) از طریق شبکه نتفلیکس آغاز شود. سریال چیزهای کوچک زیبا (Tiny Pretty Things) با اقتباس از رمانی به همین نام، اثر سونا چارایپوترا توسط مایکل مک لینان ساخته شده است. این سریال به داستان‌ها و ماجراهای دخترانی که در یک آکادمی باله در شهر شیکاگو در حال آموزش دیدن هستند، می‌پردازد. این هنرآموزان گذشته‌های متفاوتی را از نظر اقتصادی و اجتماعی تجربه کرده‌اند و برای بسیاری از آنان باله راهی برای گریز از شرایط بد است.

سریال «بریدگرتون» : کریس فان دوزن، خالق سریال بریدگرتون (Bridgerton) است که فصل اول آن از 25دسامبر (5دی) در شبکه نتفلیکس در دسترس علاقه‌مندان به سریال‌های تلویزیونی قرار خواهد گرفت. این سریال با اقتباس از یک‌سری از رمان‌های رمانتیک پرفروش جولیا کوئین به همین نام ساخته شده است. این سریال به ماجراهای دنیای پر از رقابت طبقات بالای جامعه بریتانیا می‌پردازد. صدای جولی اندروز، بازیگر قدیمی و شناخته‌شده سینما، روی صدای شخصیت محوری این داستان لیدی ویستلداون گذاشته شده است.

«سلنا: سریال‌ها»: این مجموعه تلویزیونی زندگینامه‌ای به کارگردانی هیرومی کاماتا برای نخستین‌بار از 4دسامبر(14آذر) توسط شبکه نتفلیکس پخش شد. مجموعه تلویزیونی سلنا: سریال‌ها (Selena: The series) به زندگی سلنا گینتانیا، خواننده سبک موزیک تخانو می‌پردازد.  او و خانواده‌اش در طول زندگی در برابر انتخاب‌های سختی قرار گرفتند. سلنا سرانجام در سال1995 در 23سالگی توسط یولاندا سالدیوار، دوستش به ضرب گلوله به قتل رسید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید