• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 19 آذر 1399
کد مطلب : 118292
+
-

دیدار با فینالیست آسیا

شهردار تهران دیروز به اردوی پرسپولیس رفت و درآستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا برای بازیکنان این تیم آرزوی موفقیت کرد

ورزش
دیدار با فینالیست آسیا


مرکز آکادمیک ملی فوتبال  در کنار هتل المپیک تهران با اینکه به‌دلیل کرونا جنب‌وجوش‌های سالیان گذشته در آن دیده نمی‌شد، اما دیروز حس و حال خاصی داشت.
تمرین یک‌تیم به نمایندگی از ایران برای حضور در فینال آسیا، در سالن بدنسازی و چمن مجموعه ورزشی آزادی، به‌خاطر کرونا، پشت درهای بسته برگزار می‌شود. البته در روزگار سخت این روزها، بازیکنان و کادر فنی پشت‌شان به مردم ایران و مسئولانی که برای آرزوی موفقیت به آنها سر می‌زنند، گرم است.
به گزارش همشهری، دیروز پیروز حناچی، شهردار تهران هم در محل تمرین تیم پرسپولیس حاضر شد تا ضمن دیدار با بازیکنان و کادر مربیگری این تیم، برای آنان در بازی فینال باشگاه‌های آسیا آرزوی موفقیت کند. او در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: «آرزوی موفقیت برای تیم پرسپولیس به نمایندگی از ایران در بازی فینال جام باشگاه‌های آسیا دارم و امروز با حضور در کمپ آماده‌سازی‌، به آنها خداقوت گفتم و برایشان آرزوی موفقیت کردم.»
او درباره وضعیت آکادمی تیم پرسپولیس گفت: «بالاخره امکانات‌مان قابل مقایسه با رقبا نیست اما تمام تلاش خود را می‌کنیم و امیدوارم با غیرت اعضای تیم پرسپولیس آنها بتوانند با دست پر به کشور برگردند.»
شهردار تهران درباره حمایت شهرداری تهران از 2تیم پرطرفدار پایتخت گفت: «ما همواره حمایت فیزیکی کرده‌ایم و همانطور که می‌دانید ورزشگاه شهید کاظمی هم واگذار شده است و هم‌اکنون مراحل حقوقی خود را طی می‌کند. به هر حال تیم‌هایی که جوانان پایتخت به آن علاقه دارند و طرفدارشان هستند مورد هدف ما هستند و هرکسی جای من هم شهردار باشد به این تیم‌ها کمک خواهد کرد.» فینال جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا 29آذر در دوحه قطر برگزار می‌شود. پرسپولیس با پشت سر گذاشتن رقبای خود در منطقه غرب به فینال راه یافته و پنجشنبه رقابت‌های تیم‌های شرق آسیا بین 2تیم‌کره‌ای، یک‌تیم ژاپنی و یک‌تیم از چین در مرحله یک‌چهارم‌نهایی پیگیری می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید