• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 19 آذر 1399
کد مطلب : 118275
+
-

تارتار: بردن گل‌گهر کار هر تیمی نیست

شانس پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا خیلی زیاد است و همه باید از این تیم حمایت کنند

تارتار: بردن گل‌گهر کار هر تیمی نیست


امیرحسین اعظمی| مهدی تارتار چند روز بعد از پذیرفتن هدایت پیکان، از حضور در این تیم پشیمان شده بود و حتی به مسئولان این باشگاه درخواست جدایی داد. او نگران این موضوع بود که نمی‌تواند تفکراتش را در این تیم پیاده کند ولی مسئولان باشگاه با استعفایش مخالفت کردند تا این مربی در پیکان بماند. حالا پیکان رفته‌رفته تبدیل به تیمی شده که تارتار انتظارش را داشت و آنها در 2بازی اخیر 4امتیاز از استقلال و گل‌گهر گرفته‌اند. با سرمربی پیکان درخصوص نتایج خوب این تیم صحبت کردیم و او به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد.

 خیلی‌ها تصور نمی‌کردند گل‌گهر را در زمین خودش شکست بدهید. در مورد این بازی صحبت می‌کنید؟
خوشحالم که لطف خدا شامل حال ما شد و یک بازی مهم را بردیم. ما بازی سختی داشتیم و ارتفاعی که سیرجان از سطح دریا دارد کارمان را سخت‌تر کرد و بچه‌های ما بعد از بازی واقعا خسته شده بودند. شکست دادن گل‌گهر با آن ساختار حرفه‌ای و کادر فنی باتجربه‌ای که در اختیار دارد کار هر تیمی نیست. بچه‌های ما کاملا هوشمندانه بازی کردند و تمام نکته‌هایی که گفتیم را انجام دادند. البته گل‌گهر یکی دو موقعیت مهم داشت که تبدیل به گل نشد و تیم ما هم در برخی صحنه‌ها خوش‌شانس بود.
 به‌نظر می‌رسد تیم شما حساب ویژه‌ای روی اوت‌های نادر احمدی باز کرده است؟
هر مربی با توجه به داشته‌هایش، تاکتیک و برنامه‌هایش را مشخص می‌کند. من خیلی دیر به تیم اضافه شدم و خیلی هم نگران بودم چون نمی‌توانستم تفکراتم را به‌دلیل زمان کم در تیم جا بیندازم. حتی استعفا هم دادم که باشگاه قبول نکرد، ما هم ماندیم تا با جان و دل کار کنیم. البته این را هم بگویم که ما بچه‌های بااستعداد و باهوشی داریم که تا الان خوب کار کرده‌اند.
 این درست است که گفته بودید پیکان از لحاظ بازیکن تیم ضعیفی است؟
من اصلاً چنین حرفی نزدم و هیچ‌وقت نگفتم پیکان تیم ضعیفی است. بحث من این بود که نمی‌توانم در زمان کم تفکراتم را در تیم پیاده کنم. ما هر جا که بودیم در بحث مالکیت توپ شرایط خوبی داشتیم و نگران بودم که به‌دلیل زمان کم از لحاظ تاکتیکی با مشکل مواجه شویم. الان اما شرایط خوب است و بازیکنان خوشبختانه عملکرد خوبی داشته‌اند.
 فکر می‌کنید امسال پیکان چه جایگاهی را به‌دست بیاورد؟
در فوتبال هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست. من فقط به باشگاه یک قول دادم، اینکه نهایت تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام دهم.
 پرسپولیس تا چند روز دیگر باید در فینال لیگ قهرمانان به میدان برود. با توجه به غیبت چند بازیکن تأثیرگذار این تیم، شما فکر می‌کنید آنها شانسی برای قهرمانی در آسیا دارند؟
اتفاقا من معتقدم شانس این تیم برای قهرمانی در آسیا خیلی زیاد است. بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس توانایی خودشان را در مراحل قبلی نشان دادند و آرزوی قلبی من این است که آنها روز 29آذر قهرمانی در آسیا را جشن بگیرند. بحث پرسپولیس بحث ملی است و امیدوارم همه از این تیم حمایت کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید