• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
چهار شنبه 19 آذر 1399
کد مطلب : 118266
+
-

نکته بازی / 3سال دیگر تمدید کنید


وحید بیاتلو، جوان‌ترین مربی لیگ است و ما همچنان عقیده داریم باید از او حمایت شود؛ حتی اگر ماشین‌سازی بعد از 5بازی روی پله آخر جدول قرار داشته باشد. با این حال چیزی که هرگز نفهمیدیم این بود که چرا بعد از شکست 3 بر صفر روز اول این تیم برابر شهرخودرو، مدیران باشگاه فورا قرارداد بیاتلو را 2سال دیگر تمدید کردند. خب، این بنده‌خدا هم فکر کرد باختن چیز خوبی است و از آن به بعد پشت سر هم باخت. الان هم بعد از شکست 4 بر یک برابر آلومینیوم اراک، جا دارد مدیران باشگاه قرارداد بیاتلو را 3سال دیگر تمدید کنند! آدم یاد تمدید قرارداد پنج‌ساله مدیران راه‌آهن با مهدی تارتار می‌افتد که 5هفته بعد منجر به اخراج او شد.

شما حتی توانستید به سپاهان ببازید
تراکتور در تبریز میزبان فولاد بود و در یک بازی سرد و کسل‌کننده 2تیم به تساوی صفر- صفر رضایت دادند. بعد علیرضا منصوریان گفته: «توانستیم فولاد را ببندیم و کنترل کنیم». آقا دم شما گرم. ما تا الان فکر می‌کردیم مهمان‌ها باید تیم میزبان را کنترل کنند، اما علیمنصور مثل همیشه دانش‌مان را بیشتر کرد و یادمان داد برعکس است. اگر اینطوری به ماجرا نگاه کنیم، تراکتور 2هفته پیش در تبریز دست به‌کار بزرگ‌تری هم زد و توانست یک بر صفر به سپاهان ببازد. واقعا کار سختی بود که شاگردان منصوریان از پس آن برآمدند. باختن به تیمی که خودش 6گل از گل‌گهر و نفت مسجدسلیمان خورده، حقیقتا دشوار است و نشان می‌دهد منصوریان خیلی جدی دارد روی تراکتور کار می‌کند!

شایسته‌سالاری در تلویزیون
جواد خیابانی ابتدای‌ ماه، بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان را گزارش کرد و با جملات پرگهرش چنان خوراکی به هواداران فوتبال داد که تا همین چندروز پیش همه سرگرم استفاده از آن بودند. بعد مدیران شبکه 3 که دیدند این‌قدر کار آقاجواد خوب بوده، بازی صنعت نفت و استقلال را هم به‌خود او دادند؛ یعنی هیچ کجای دنیا رسانه اینطوری گوش به حرف مخاطبش نمی‌دهد. واقعا سلایق مردم ایران برای مدیران صداوسیما مهم است. در نتیجه آقاجواد بازهم 90دقیقه در فاز خودش بود و پای گلر سایپا را هم به بازی استقلال و نفت باز کرد. خودش می‌گفت: « برسم خانه نیمه دوم بازی را دوباره نگاه می‌کنم». لطفا با صدا نگاه کن که بفهمی ما چه می‌کشیم!

این خبر را به اشتراک بگذارید