• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 18 آذر 1399
کد مطلب : 118177
+
-

با مردم / تخلیه اجباری صندوق امانات در بانک پارسیان

با مردم / تخلیه اجباری صندوق امانات در بانک پارسیان


شعبه مرکزی بانک پارسیان واقع در بلوار فرحزادی شهرک غرب اقدام به تخلیه اجباری صندوق امانات می‌کند به این صورت که این بانک دارای 2 سالن 4هزارتایی صندوق امانات است، اما عنوان می‌کند برای تمدید صندوق باید تراکنش بالای 18میلیون تومان داشته باشید در غیراین‌صورت صندوق را تخلیه کنید تا به فرد دیگری واگذار شود. این در حالی است که به گفته خود پرسنل بانک، سالن دوم صندوق امانات هنوز خالی است. بدیهی است که این کار راهی برای کسب درآمد و سودجویی است و سؤال بعدی هم این است که در این شرایط بحران اقتصادی فراگیر، چند نفر هستند که تراکنش ماهانه بالای رقم اعلامی این بانک برای بهره مندی از صندوق امانات را دارند.
از دارندگان صندوق امانات بانک پارسیان

  مدیران ناکارآمد عامل برنامه‌های بی‌کیفیت صدا و سیما هستند
درحالی‌که بودجه تخصیصی به صدا و سیما طبق آنچه در خبرها آمده معادل 20 استان کشور است، چرا مدیران کارآمد در این سازمان به کارگیری نمی‌شوند که برنامه‌های مناسب و بامحتوا برای خانواده‌های ایرانی بسازند. بدیهی است که مدیران ناکارآمد از عوامل عدم‌محبوبیت صدا و سیما در بین مردم هستند.
داوودپور از اصفهان 

  چه‌کسی پاسخگوی 2دهه سیل است
همه ساله در فصل بهار و پاییز در شهرهای مختلف ایران سیل می‌آید و آنچه من در خاطرم هست بیش از2دهه است که این وضعیت پابرجاست! آیا در این سال‌ها مدیران و کارشناسان علت این امر را پیدا نکرده‌اند که برای آن راهکاری بیندیشند تا این همه خسارت به مردم و جامعه وارد نشود؟
علوی از تهران

  دریافت حق بیمه از دانش‌آموزانی که مدرسه نمی‌روند
مدرسه‌الله اکبر شهرک توحید در اسلامشهر هر روز در کانال مدرسه به نمایندگی از مدیر اعلام می‌کند که حق بیمه فرزندان خود را بپردازید. وقتی بچه‌ها در خانه هستند چرا باید پول بیمه بدهیم. سال‌های قبل که فرزندان ما به مدرسه می‌رفتند بیمه دانش‌آموزی کارآمد نبود تا چه رسد به اینکه اکنون بچه‌ها اصلا به مدرسه نمی‌روند. شاید رقم این بیمه قابل توجه نباشد ولی در ابعاد تعداد دانش‌آموزان حتما رقمی قابل توجه می‌شود.
محرمی از اسلامشهر

  تعطیلی 2هفته‌ای کافی نبود
تعطیلی 2هفته‌ای با همه نقایصی که داشت و نیز رعایت نکردن کسبه که اغلب کرکره مغازه‌شان نیمه باز بود، ‌به‌هرحال اثرات مطلوبی داشت ولی به محض ظاهر شدن نخستین اثرات مسئولان آن را لغو کردند و از اول هفته شاهد بازگشت شهر به شرایط عادی هستیم. درحالی‌که آمار مرگ‌ومیر و ابتلاهای جدید نشان از شرایط غیرعادی دارد. از مسئولان تقاضا داریم به‌رغم همه مسائل و اما و اگرها دوباره اقدام به محدودسازی و تعطیلی کنند تا هر چه زودتر از شر ویروس کرونا راحت شویم.
حسین‌پور از تبریز

  فروش مواد‌مخدر در آریاشهر بیداد می‌کند
در محدوده آریاشهر فروش مواد‌مخدر بیداد می‌کند و در کمتر از چند دقیقه می‌توان هر ماده مخدری را که اراده کنید پیدا کرد! آیا مسئولان نیروی انتظامی و شهری این موضوع را نمی‌دانند؟ تقاضا می‌کنم بر این موضوع نگران‌کننده نظارت دقیق و با خاطیان برخورد جدی شود.
کفایتی از آریاشهر

  خدمات ضعیف بیمه‌شدگان دادگستری
در بیمارستان دادگستری قبلا از ما بیمه‌شدگان طرف قرارداد ویزیت نمی‌گرفتند، اکنون برای همه پزشکان باید ویزیت بپردازیم و این ویزیت‌ها گران است و از توان ما بازنشستگان دادگستری خارج است. از سویی خدمات دندانپزشکی برای بازنشستگان ارائه نمی‌دهند، آیا بازنشستگان همه بی‌دندان هستند؟ با یک حقوق ناچیز چرا نباید حداقل درمان ما رایگان باشد؟
بازنشسته دادگستری

  پرسنل کم‌کار و بیکار ادارات حذف شوند
بیشترین هزینه دولت صرف پرداخت حقوق به کارکنان می‌شود درحالی‌که کافی‌است سری به ادارات دولتی بزنید تا با انبوه کارکنانی روبه‌رو شوید که حتی در روزهای کار با یک سوم ظرفیت کار اصلی‌شان حرف زدن با همکاران یا سر بردن در کامپیوتر و گوشی است و گاهی به سختی سرشان را به روی مراجعین بلند می‌کنند. البته که منکر زحمات کارمندان خدوم و پاسخگو نیستیم اما کافی است دولت کارمندانی از این دست را که کار راه‌انداز نیستند از خدمت‌رسانی معاف کند تا هم کلی صرفه‌جویی صورت گیرد و هم کارمندان خدمتگزار بیشتر مورد توجه قرار گیرند.
رئیسی کارمند یک اداره دولتی از تبریز

  نبود سرویس بهداشتی در مترو دردسرساز است
اینکه اغلب ایستگاه‌های مترو سرویس بهداشتی ندارند واقعا جای سؤال است و نشان می‌دهد سلامت مردم اولویت مسئولان نیست. برای دسترسی به سرویس بهداشتی که برخی ایستگاه‌های بزرگ دارند هم باید از مجموعه خارج شویم و هنگام بازگشت دوباره کارت بزنیم که این هم منصفانه نیست. ایجاد سرویس‌های بهداشتی در ایستگاه‌ها خواسته بسیاری از شهروندان است.
مشتاق از تهران

  همسان‌سازی‌های حقوق‌ها عادلانه نیست
با پست معاونت توزیع برق نارمک با 30سال خدمت و 150هزار تومان حقوق 25سال قبل بازنشسته شدم. در تمام این سال‌ها حداقل افزایش حقوق را برای ما درنظر گرفتند و اکنون بعد از 25سال، 4میلیون و300هزارتومان دریافتی دارم درحالی‌که اگر امروز فردی با پست من بازنشسته شود حدود 9تا 10میلیون تومان دریافتی خواهد داشت. از سوی دیگر دولت هم اعلام کرده که همسان‌سازی‌ها به‌گونه‌ای است که فرد بازنشسته، حقوق نزدیک به افراد شاغل در پست مشابه را خواهد گرفت. با همین مقایسه متوجه می‌شوید که همسان‌سازی‌ها درحد سرهم بندی انجام شده و هیچ سنخیتی با آنچه در خبرها می‌گویند، ندارد.
قنبرعلی کیاسری از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید