• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 17 آذر 1399
کد مطلب : 118049
+
-

با مردم / جلوی ورود پلاک‌های شهرستان به تهران را بگیرید

با مردم / جلوی ورود پلاک‌های شهرستان به تهران را بگیرید


برای جلوگیری از شیوع کرونا حداقل به‌مدت 3‌ماه جلوی ورود خودروهای پلاک شهرستان را که برای مسافرکشی به تهران می‌آیند، بگیرند. این پیشنهادی است که به مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا هم داده‌ام و یقین دارم در کاهش شیوع کرونا اثر‌گذار است.
سرهنگ ابطحی از تهران 

  یک کارگر ساده چگونه باید از عهده نگهداری نوزادش بربیاید
وقتی قیمت پوشک افزایش 4 برابری پیدا کرده، شیر خشک چند برابر شده، یک قطره تب بر 2 برابر شده و حتی یک صابون و کرم کودک چند برابر، یک کارگر مثل من چگونه باید از پس هزینه‌های کودکش برآید که اقلا به 4سالگی برسد. زمانی که تصمیم به بچه دار شدن گرفتیم اصلا فکر چنین وضعیت اقتصادی را نمی‌کردیم و اکنون با یک کودک 14ماهه مستاصل مانده‌ایم.
کریمایی از الموت قزوین 

   فروش لباس زیر کنار خیابان مناسب فرهنگ ایران نیست
در ستارخان از محدوده چهارراه اسدی، تا انتهای خیابان دستفروش‌ها بساط می‌کنند و به‌خصوص این محدوده در قرق فروشندگان لباس زیر است که به وضع بسیار زننده‌ای کالای خود را عرضه می‌کنند. چرا شهرداری منطقه با این موارد برخورد نمی‌کند. وقتی اعتراض می‌کنیم می‌گویند با 137تماس بگیرید که این شماره هم روی پیامگیر است و همه اعدادی که اعلام می‌کنند پیامی یکسان را تکرار می‌کند. از شهرداری تقاضا دارم با موارد زننده عرضه کالاهای کنار خیابان برخورد قاطع کند.
شهیدی از ستارخان

   قضات با عفوهای مناسبتی همراهی نمی‌کنند
اغلب با عنایت رهبر معظم انقلاب در مناسبت‌های مختلف عفو عمومی شامل برخی از زندانیان با شرایط خاص می‌شود اما متأسفانه قضات با زندانیانی که شامل این عفو می‌شوند همکاری نمی‌کنند و وقتی برای پیگیری عفو به دادگاه مراجعه می‌شود قضات محترم عنوان می‌کنند که به ما ابلاغ نشده و قابل اجرا نیست. وقتی فردی به‌دلیل غیربزه و جنایت به زندان افتاده و به‌دلیل حسن رفتار شامل عفو شده چرا باید اینگونه اذیت شود؟ 
برهانی از سمنان 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید