• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 11 آذر 1399
کد مطلب : 117427
+
-

موسوی: در استقلال کسی به فکر خودش نیست

دفاع راست جدید آبی‌ها اعتقاد دارد بهترین راست‌های ایران همیشه در استقلال بازی کرده‌اند

موسوی: در استقلال کسی به فکر خودش نیست

محمد زارعی

احمد موسوی مقابل ماشین‌سازی برای اولین‌بار در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت تا زوج وریا غفوری در جناح راست آبی‌ها باشد. او اعتقاد دارد بهترین‌های راست ایران همیشه در استقلال حضور داشته‌اند و حالا او می‌خواهد در کنار وریا راه آنها را برود. او در آستانه بازی با پیکان به سؤالات همشهری ورزشی این‌چنین پاسخ داده است.

 مقابل ماشین‌سازی برای اولین‌بار در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفتی. در این خصوص صحبت می‌کنی؟
 خیلی خوشحال بودم و خیلی هیجان داشتم. بازی فیکس در استقلال آرزویی بود که به آن رسیدم و امیدوارم تداوم داشته باشد.
 فکر کنم باخت مقابل فولاد بیشتر از همه به نفع تو و نفراتی شد که مقابل ماشین برای اولین‌بار در ترکیب اصلی قرار گرفتند.
در استقلال تمام بازیکنان به‌معنای واقعی فوتبالیست هستند و جزو بهترین‌ها هم به‌حساب می‌آیند اما کسی به فکر خودش نیست. همه می‌خواهند خوب بازی کنند تا تیم خوب نتیجه بگیرد. حالا در بازی مقابل ماشین هم به چند نفر این فرصت رسید تا برای اولین‌بار برای استقلال بازی‌کنند و من هم یکی از آنها بودم. در نهایت همه بازیکنان خوشحال هستند که استقلال برنده از زمین بیرون آمد.
 خیلی‌ها به شیوه بازی استقلال مقابل ماشین انتقاد داشته‌اند. این انتقادات را قبول داری؟
هفته‌های اول همیشه شرایط خاص خودش را داشته است. هم تیم ما و هم سایر تیم‌ها تغییراتی داشته‌اند و این روی کیفیت بازی‌ها تأثیر خودش را گذاشته است. ما 25‌دقیقه اول کمی ناهماهنگ بودیم اما پس از آن سوار بازی شدیم و فرصت‌های خوبی هم برای گلزنی داشتیم. در کل باید در این هفته‌ها امتیاز جمع کنیم که به 3‌امتیاز بازی با ماشین هم رسیدیم.
 فکر می‌کنی بتوانی در بازی‌های آینده هم مهره فیکس استقلال باشی؟
من تلاش خودم را در تمرینات انجام می‌دهم تا هرچه زودتر با بچه‌ها هماهنگ شوم و بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم بقیه‌اش دیگر نظر کادرفنی است. من می‌خواهم در استقلال عملکردی داشته باشم که در پایان فصل هواداران از من راضی باشند.
 حالا زوج وریا در جناح راست به‌حساب می‌آیی. در این خصوص هم صحبت می‌کنی؟
استقلال همیشه در دفاع و هافبک راست بازیکنان خوبی داشته است. در واقع بهترین دفاع و هافبک راست‌های ایران همیشه در استقلال بازی کرده‌اند. امیدوارم من در کنار وریا غفوری طوری کار کنم که این روند ادامه داشته باشد.
 از کار کردن با فکری بگو که بعد از اتفاقات اهواز حسابی تحت فشار قرار گرفت.
من در اهواز نبودم اما کار با ایشان واقعا لذتبخش است. حاج محمود از لحاظ فنی کارش را بلد است. من هم از کار کردن با او لذت می‌برم. امیدوارم هم من و هم بچه‌ها بتوانیم جواب اعتماد او را بدهیم.
 این استقلال می‌تواند برای قهرمانی بجنگد؟
قطعا. ما هدفی جز قهرمانی نداریم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. خوشبختانه تیم یکدلی داریم و همه دارند به هم کمک می‌کنند.
 بازی با پیکان را چطور می‌بینی؟
به‌نظرم همه بازی‌ها برای استقلال مثل فینال است. تمام تیم‌ها با کوهی از انگیزه مقابل استقلال قرار می‌گیرند و به همین‌خاطر ما مقابل پیکان هم کار سختی داریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید