• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 11 آذر 1399
کد مطلب : 117425
+
-

استقلال، سپاهان حمله به امتیاز نهم

لیگ برتر امروز با 4بازی پیگیری می‌شود و آبی‌های تهران و زردهای اصفهان به‌دنبال سومین پیروزی هستند

هفته چهارم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز با 4بازی پیگیری می‌شود. در مهم‌ترین بازی امروز شاگردان محمود فکری به زمین پیکان می‌روند تا همه تلاش خود را برای 9امتیازی شدن بکنند. در اصفهان هم سپاهان میزبان سایپا است و شاگردان نویدکیا هم درصورت پیروزی مقابل این حریف چغر 9امتیازی می‌شوند.
  نساجی - نفت مسجدسلیمان؛ ساعت16:10
وحید فاضلی - مربی جوان نساجی - یکی از 2مربی دهه‌شصتی است که امسال به لیگ برتر اضافه شده‌اند. او در بازی‌های گذشته نشان داده فوتبال تهاجمی را می‌پسندد. در 3هفته ابتدایی لیگ، نساجی بعد از استقلال دومین رکورددار شوت به دروازه حریفان بوده و به‌همراه 2تیم دیگر بیشترین شوت در چارچوب را داشته است. نساجی‌چی‌ها با این کارنامه امروز میزبان یکی از دفاعی‌ترین تیم‌های لیگ هستند. تیمی که برای بردن تلاش نمی‌کند اما شکست هم نمی‌خورد. 3تساوی از 3بازی کارنامه نفت مسجدسلیمان در 3هفته ابتدایی بوده است.
   پیکان - استقلال؛ ساعت16:15
محمود فکری بعد از برد خفیف مقابل ماشین‌سازی تقریبا حواشی و اتمسفر منفی را که بعد از بازی اهواز شکل گرفته بود از اطراف تیمش دور کرد. حالا یک برد 3امتیازی مقابل پیکان و 9امتیازی شدن در صدر جدول لیگ می‌تواند استقلال را به ثبات برساند و باخت اهواز را تمام و کمال از ذهن هواداران پاک کند. اما مشکل اینجاست که پیکان در زمینی سخت و با شیوه‌ای کاملا دفاعی روبه‌روی استقلال قرار می‌گیرد و آبی‌ها هم نشان داده‌اند بدون حضور دیاباته به سختی موقعیت گل می‌سازند. استقلال فصل قبل نتوانست پیکان را ببرد و هر 2 بازی رفت‌وبرگشت 2 تیم مساوی شد.
   سپاهان - سایپا؛ ساعت16:20
محرم نویدکیا معتقد است سپاهان از لحاظ روانی هنوز زیر سایه بازی فصل گذشته با پرسپولیس است. منظور همان مسابقه‌ای است که برگزار نشد و سپاهان بعد از آن زیر فشار شدید روحی روانی قرار گرفت. 2 برد در 2 بازی اخیر شاید مشکل نویدکیا و تیمش را تا حدودی حل کرده باشد. سپاهان 2 بازی اخیرش را با حداقل گل پیروز شده و مقابل سایپا که خیلی دفاعی و برای نباختن بازی می‌کند هم به یک برد حداقلی راضی خواهد بود. ابراهیم صادقی فصل گذشته 2 مساوی بدون گل از سپاهان گرفت اما فصل قبل از آن علی دایی در 2 بازی مجموعا 8گل از سپاهان خورد!
   نفت آبادان - ذوب‌آهن؛ ساعت16:40
برزیلی‌ها بیشتر از آنکه توسط نیمکت خود هدایت شوند توسط طالب ریکانی هدایت می‌شوند. کاپیتان نفت با 3گل در 3بازی رتبه دوم جدول گلزنان را در اختیار دارد و تمام زردپوشان در میدان از حرکات او الهام می‌گیرند. صنعت امروز میزبان تیمی است که از 3بازی 3مساوی کسب کرده اما بازی‌هایش به اندازه 14برد و 12باخت حاشیه و سروصدا داشته است. بعد از اتفاقات داوری که در 3بازی قبلی ذوب‌آهن رخ داد، قضاوت بازی امروز این تیم به سخت‌ترین کار دنیا تبدیل شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید