• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 9 آذر 1399
کد مطلب : 117171
+
-

نکته بازی/ از تماشاگر هم که خاطره خوبی نداری!

علیرضا منصوریان روی نیمکت تراکتور نخستین باخت فصلش را برابر سپاهان تجربه کرد تا هر چقدر محرم نویدکیا را رستگار می‌کند، خودش در بحران فرو برود. منصوریان اما در پایان مسابقه رو به همان حرف‌های همیشگی آورد. مثلا اینکه: «از بازیکنانم راضی هستم، از خودم نه.» خب الان چه کار کنیم؟ کمی راضی‌کننده‌تر باش! علیمنصور در فراز دیگری از سخنانش گفته: «مشکل ما نبود هوادار است.» تا جایی که ما یادمان می‌آید بهترین دوره مربیگری منصوریان در نفت بی‌تماشاگر تهران بود؛ جایی که خانواده بازیکنان هم مسابقات این تیم را تماشا نمی‌کردند. در شروع لیگ هفدهم هم هواداران استقلال با تندترین شعارها علیه کادرفنی نشان دادند مشکل شما هرگز عدم‌حضور هواداران نیست. یک بهانه دیگر بیاور رفیق!

خدا کند کار به «جوانمرگی» نکشد
حسین پورامینی بازیکن پیکان در دیدار با ذوب‌آهن کار بسیار زیبایی انجام داده و بعد از اعلام پنالتی روی خودش، به داور گفته مدافع حریف خطا نکرد. این از آن کارهایی است که اگر در بقیه جاهای دنیا صورت می‌گرفت، مثل چماق آن را بر سر بازیکنان خودمان می‌کوبیدیم. هم‌اکنون پورامینی با امین متوسل‌زاده، بازیکن اسبق فجرسپاسی مقایسه می‌شود؛ کسی که در لیگ نهم دروازه خالی استیل‌آذین را به‌خاطر مصدومیت گلر این تیم باز نکرد و جایزه رفتار جوانمردانه جهان را گرفت. منتها آخر آن فصل فجر به دسته پایین‌تر سقوط کرد تا سرهنگ جعفری مدیرعامل باشگاه بگوید: «متوسل‌زاده خودش را جوانمرد کرد و ما را جوانمرگ!» حالا امیدواریم کار پیکان به جوانمرگی نکشد، اما هر اتفاقی بیفتد انصافا کار پورامینی خیلی قشنگ بود.

اصلاً لازم نیست بقیه کاری کنند
بعد از اختلاف عجیبی که بین رشید مظاهری و حسین حسینی پیش آمد، محمود فکری در پیامی خطاب به همه بازیکنانش نوشت: «هوشیار باشید و اجازه تفرقه به کسی ندهید. بدخواهان منتظر لغزش ما هستند.» اولا که احتمالاً منظور محمودخان «تفرقه‌افکنی» بوده، در ثانی خود استقلالی‌ها طوری شبانه‌روزی دارند برای تیم حاشیه درست می‌کنند که اصلا نوبت تفرقه‌افکنان و بدخواهان نمی‌رسد. شما که لب خط با دیاباته درگیر می‌شوی و به مربی حریف فحش می‌دهی، سیروس دین‌محمدی که علیه ارکان باشگاه مصاحبه می‌کند و استعفا می‌دهد، تیم پزشکی هم که آنطوری کنار می‌روند، رشید و حسینی هم که اینطور... این شکلی که خودتان میدان را دست گرفته‌اید، اصلا مگر نوبت بقیه می‌رسد که برای استقلال حاشیه درست کنند؟


 

این خبر را به اشتراک بگذارید