• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 6 آذر 1399
کد مطلب : 116967
+
-

با مردم/ غوغای صف‌ها در ساری

متأسفانه عرضه کالاها به نرخ دولتی باعث ایجاد صف در گوشه و کنار شهر شده است. تنها در یک مورد بیش از هزار نفر در مرکز شهر در صف خرید مرغ ایستاده بودند. اینگونه قرار است با کرونا مبارزه کنیم و جلوی شیوع آن را بگیریم؟
سوری از ساری

  تعطیلی برخی کسبه ظاهری است
برخی کسبه درحالی‌که کرکره‌های مغازه‌ها‌یشان پایین است مشغول کسب و کارند و حتی مشتری را به داخل می‌برند. به شخصه در خیابان ولیعصر شاهد بودم که فردی کفش به‌دست از فروشگاهی که کرکره‌اش پایین بود خارج شد.
محمدی از تهران

  صیادان بوشهری همچنان کارت سوخت ندارند
نداشتن کارت سوخت محل کار و زندگی لنج‌داران و صیادان را تبدیل به بمب‌ساعتی در اسکله‌های بوشهر کرده است که هر آن ممکن است باعث حادثه‌ای ناگوار شوند. این افراد سهمیه بنزین خود را همچنان به‌صورت هزار لیتر یکجا تحویل می‌گیرند و چاره‌ای ندارند جز اینکه آن را در اسکله یا خانه ذخیره کنند که هر آن می‌تواند بر اثر بی‌احتیاطی حادثه‌ای مرگبار و حتی فاجعه‌ای بزرگ رقم زند. لطفا مشکل کارت سوخت صیادان بوشهری حل شود.
حسینیان از بوشهر

  روغن‌نباتی را به زور با 10کیک به ما فروختند
همسرم بعد از مراجعه به چندین جا برای خرید روغن مایع با دو قوطی روغن مایع یک لیتری پخت‌وپز و 20کیک به خانه آمد. کیکی که به‌دلیل ابتلا به قند من و همسرم هیچ کاربردی ندارد و هر عدد آن 2500تومان قیمت خورده است. چرا با مردم این کار را می‌کنند. خدا را خوش می‌آید یک بازنشسته 25هزار تومان دور بریزد؟
صفرپور از تهران

  هیچ‌کس به حفظ سرانه فضای سبز قم توجه ندارد
حفظ سرانه‌های فضای سبز باید در مدیریت شهری مورد توجه قرار گیرد، درحالی‌که در قم سالانه صدها هزار تملک برای احداث یک خیابان انجام می‌شود اما هیچ عملکردی برای تحقق سایر کاربری‌های طرح تفضیلی ازجمله فضای سبز در استان صورت نگرفته است. همین وضع باعث شده قم که زمانی باغات زیبایی داشت و به‌رغم کویری بودن فضای سبز کم نداشت به‌معنای واقعی کویر شود. تکلیف اکسیژن این کلانشهرمیلیونی چیست؟
نظری از قم

  چرا تعزیرات توان برخورد با گرانفروشی ندارد
اینکه در رسانه ملی مسئولان تعزیرات استان تهران می‌گویند که توان برخورد با گرانفروشی نداریم یعنی کلیت کار از دست مسئولان خارج شده است. مسئول تعزیرات تهران صبح سه‌شنبه در صدا و سیما گفت که چه تضمینی است ما برویم و جریمه و برخورد هم بکنیم و آن گرانفروش دوباره جنس گران ندهد. واقعا چنین مسئولانی نباید استعفا بدهند؟
دارایی از تهران

  نظارتی بر گرانی بیجار نیست
بیجار یک شهر کوچک است که توان مالی مردم آن شناخته شده است با این حال گرانی روزافزون کالاهای اساسی که ناشی از خلأ نظارتی و فعالیت آزادانه دلالان است باعث شده عملاً بازار به حال خود رها شود و زندگی امثال ما کارگران به کلی مختل شده و به خاک سیاه نشسته‌ایم.
زمانی از بیجار کردستان

  زندگی 300خانوار ماهدشتی کنار گاوداری ادامه دارد
مشقت‌های زندگی بیش از 300خانوار یک مجتمع مسکونی در کنار یک گاوداری در ماهدشت در گزارشی منتشر شد. مسئولان به موضع ورود کردند و دستورات فوری دادند و قرارهای خوبی مقرر شد اما با شیوع کرونا اغلب دستورات به حال خود رها شده و زندگی 300خانوار کنار گاوداری آلوده‌کننده همچنان ادامه دارد.
مصیب‌زاده از ماهدشت کرج

 

این خبر را به اشتراک بگذارید