• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 6 آذر 1399
کد مطلب : 116952
+
-

ایستگاهی برای فرار از بحران

در شب تساوی قلعه‌نویی و نکونام، استقلال با ضربه ایستگاهی میلیچ برنده از زمین بیرون آمد

استقلال ماشین‌سازی را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و با 6‌امتیاز موقتا به رده دوم جدول رسید. اگر به یاد بیاوریم همین ماشین‌سازی فصل گذشته، رفت‌و‌برگشت استقلال را شکست داد و تیم محمود فکری با چه حجمی از حواشی پا به بازی هفته سوم گذاشت، به این نتیجه می‌رسیم پیروزی یک بر صفر در آزادی مقابل تیمی که تغییرات زیادی داشته و یک‌مربی جوان روی نیمکت دارد، خیلی هم نتیجه بدی نیست. استقلال بازی دیشب را با تغییراتی کلیدی در ترکیب اصلی‌اش آغاز کرد. رشید مظاهری، احمد موسوی و محمد نادری، بازیکنانی بودند که با نظر فکری به ترکیب اضافه شدند اما نتوانستند روند بازی این تیم را تغییر دهند. آبی‌ها درست مثل بازی با فولاد نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشتند اما در نیمه دوم اوضاع کمی بهتر شد و در نهایت میلیچ با یک‌ضربه ‌ایستگاهی زیبا و تماشایی در دقیقه 57 به داد استقلال رسید. پس از این گل فکری دیاباته را هم به زمین فرستاد تا استقلال چهره‌ای هجومی به خود بگیرد و صاحب موقعیت‌های بیشتری شود. البته فشار استقلالی‌ها رفته رفته کمتر شد و این ماشین‌سازی بود که جلو آمد. تیر دروازه و واکنش رشید مظاهری در دقایق پایانی باعث شد استقلال برتری حداقلی‌اش را حفظ کند و دومین برد خانگی‌اش را جشن بگیرد، بردی که با نمایشی ایده‌آل به دست نیامده و هواداران را نگران آینده کرده است.
سایپا یکی دیگر از برنده‌های روز اول هفته سوم بود. نارنجی‌پوشان با گل دقیقه 65 محسن مسلمان از سد نساجی گذشتند و 5‌ امتیازی شدند. اما در مهم‌ترین بازی دیروز گل‌گهر که تمام امتیازات 2‌هفته ابتدایی را جمع کرده بود، در خانه با نتیجه یک-یک مقابل فولاد متوقف شد.
منشا در دقیقه ‌8 از روی نقطه پنالتی برای گل‌گهر گل زد اما قاسمی‌نژاد با گل دقیقه‌41 بازی را به تساوی کشاند. فولاد همانند دو بازی گذشته در وقت‌های اضافه این بازی هم صاحب ضربه پنالتی شد اما ساسان انصاری توپ را به تیر دروازه کوبید تا دوئل قلعه‌نویی و نکونام برنده‌ای نداشته باشد. در آخرین بازی دیشب هم آلومینیوم و مس رفسنجان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید